برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری کنسرت آذربایجانی، 16 اسفند در برج میلاد
رحیم شهریاری: کنسرت تهران اجرایی ویژه خواهد بود
موسیقی ما - خواننده آذربایجانی از برگزاری کنسرتی ویژه در تهران در تاریخ 16 اسفند در برج میلاد خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، رحیم شهریاری که مدت‌هاست به دلیل برگزاری تور کنسرت‌هایش در آمریکا و کانادا در تهران روی صحنه نرفته، جدیدترین اجرای خود را پس از ماه‌ها دوری با اجرایی ویژه روی صحنه خواهد برد.

خواننده پاپ سرشناس آذربایجانی که در هفته‌های گذشته اجرایی بزرگ را در چهار شهر اورنج سیتی، سن دیه گو، مونترال و ونکوور تجربه کرده است، برای کنسرت تهرانش برنامه ریزی‌هایی را انجام داده است و درباره این اجرا معتقد است: «اجراهای تهران برای من همیشه حائزاهمیت است و خوشحالم که پس از ماه‌ها در تهران به اجرای برنامه خواهم پراخت و قطعا کنسرت تهران اجرایی ویژه خواهد بود.»

او همچنین درباره انتشار آثار جدید خود نیز گفت: «آثاری را برای انتشار تهیه و تولید کرده‌ایم که به زودی نسبت به انتشار آنها اقدام خواهیم کرد. آثاری که قطعا برایشان وقت و انرژی زیادی صرف شده است.»

رحیم شهریاری در سال‌های گذشته کنسرت‌‌های متعددی را در آمریکا و کانادا روی صحنه برده است و برنامه‌های این خواننده به طور متوسط هر چهار ماه یک بار در این دو کشور برگزار می‌شود. عدم توجه و اطلاع رسانی اخبار این کنسرت‌ها باعث شده که استقبال از این برنامه‌ها چندان در رسانه‌ها منعکس نشود و این در حالی‌ست که این خواننده در سال گذشته از حدود بیست هزار ایرانی خارج از کشور در کنسرت‌هایش در آمریکا و کانادا میزبانی کرده است.

گفتنی‌ست رحیم شهریاری کنسرت‌های خود را در دور جدید فعالیت‌هایش در ایران به تهیه کنندگی موسسه «کامیاب بهاران» و تهیه کنندگی «علی حق‌شناس» روی صحنه خواهد برد و بلیت فروشی این کنسرت هم اینک از طریق سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1396 - 01:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رحیم شهریاری: کنسرت تهران اجرایی ویژه خواهد بود | موسیقی ما