برنامه یاد بعضی نفرات
 
نهمین شب جشنواره موسیقی فجر
علیرضا طلیسچی: سیزده سال از آن روز گذشت...
موسیقی ما – علیرضا طلیسچی در نهمین شب از جشنواره موسیقی فجر در حالی در سالن همایش‌های ایرانیان روی صحنه رفت که قطعه «دلی» که جزو قطعات پرطرفدارش است را برای شروع برنامه‌اش انتخاب کرده بود.

به گزارش «موسیقی ما»، این خواننده در ابتدای کنسرتش گفت: «حدود سیزده سال پیش جوانی که علاقه زیادی به موسیقی داشت، آثارش را تهیه و تولید کرده بود و راهی خدمت سربازی شد. تصمیم گرفته بود که بعد از دوران سربازی‌اش، آلبومی منتشر کند و آثارش را در اختیار دوستداران موسیقی قرار دهد. این جوان در اواسط آموزشی در میبد یزد بود و برای خرید برخی اقلام خوراکی باید از دل کویر به شهر برمیگشت و از میبد خرید می کرد و به محل خدمتش بازمیگشت. سوار ماشینی شد و در اواسط مسیر که راننده آهنگی را از سیستم صوتی ماشینش پخش کرد، به یک باره متوجه شد که این صدا برایش آشنا است و به مرور فهمید که این آثار، قعاتی ست که خودش پیش از خدمت ساخته بود و حالا از دستگاه پخش ماشینی در میبد پخش میشود. بلافاصله خودش را به مخابرات رساند و به یکی از دوستانش خبر داد و او گفت که قطعاتش در همه تهران و به صورت اینترنتی پخش شده و آثارش بسیار محبوب شده. سیزده سال از آن روز گذشته و آن جوان امروز اینجا روی صحنه سی و سومین جشنواره موسیقی فجر پذیرای شماست و از داشتن مخاطبینی تا این حد وفادار به خودش افتخار می کند...».

خاطره علیرضا طلیسچی با واکنش‌های مختلفی در سالن رو به رو شد و این خواننده سپس قطعاتی چون: بگو نه، قرار نبود، دقیقه هام، نفس کی بودی تو، عزیزی، رد داده بودی و... را اجرا کرد. امیرحسین آزموده ، عمید بنکدار، عرفان پاشا، مهراد حیدری، آرتین زمانی، محمد عارف، کامیار عبدی نوازنده درامز به رهبری امیر بهادر دهقان اعضای ارکستر طلیسچی را تشکیل می‌دادند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1396 - 13:53

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علیرضا طلیسچی: سیزده سال از آن روز گذشت... | موسیقی ما