برنامه یاد بعضی نفرات
 
ارکستر سمفونیک تهران و اتریش به اجرای برنامه پرداختند
شولتز نیامد، مازیار یونسی رهبری کرد
موسیقی ما- ارکستر سمفونیک ایران- اتریش «آیسو» شب گذشته در پنجمین روز سی و سومین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت در حالی نواخت که «کریستین شولتز» - رهبر و نوازنده‌ی ویولون‌سل ارکستر سمفونیک وین- به ایران نیامد و «مازیار یونسی» این ارکستر را رهبری کرد. 

در ابتدای این کنسرت، رهبر ارکستر به احترام دریانوردان نفتکش سانچی از حاضران در تالار خواست یک دقیقه سکوت کنند. در بخش نخست این کنسرت قطعه‌ی «کنتینو» اثر یوهان یوزف فوکس، دن کیشوت و آلبا کرنلیا اثر فرانچسکو کنتی، مدرسه شمشیر بازی اثر یوهان هاینریش شملتزر و سوئیت برای ارکستر زهی نواخته شد. میشائیل پوش و توماس ویمر به عنوان نوازنده در اجرای این قطعات حضور داشتند؛ اما در بخش دوم این کنسرت و پس از استراحتی کوتاه، قطعات کنسرتو ویولا در سل ماژور اثر جورج فیلیپ تلمان، کنسرتینو کلارینت اثر جوزپه تارتینی و کنسرتو فلوت در سل ماژر «لانوته» اثر آنتونیو ویوالدی اجرا شد.

ارکستر سمفونیک ایران – اتریش «آیسو» از سال 1385 با حمایت با حمایت بخش فرهنگی سفارت اتریش در تهران آغاز به کار کرد. در این اجرا، بابک کوهستانی به عنوان سولیست ویولا، شقایق صادقیان به عنوان سولیست فلوت و رهام ایرانخواه به عنوان سولیست کلارینت حضور داشتند. همچنین دانیال جورابچی، فرمهر بیگلو، یاسمن کشاورزی، کوشا صرافی گوهر، سیاوش جعفری و هومن رضائیان (ویولون)، بابک کوهستانی، پگاه عبدالله زاده و احسان احدی (ویولن آلتو)، نرگس فلاح پسند و سنا شهمیری(ویولنسل)، آرش ضرابی (کنترباس)، کارن سلاجقه (هارپسیکورد) دیگر نوازندگانی بودند که در این اجرا حضور داشتند.
 
 
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 دی 1396 - 12:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شولتز نیامد، مازیار یونسی رهبری کرد | موسیقی ما