برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهاردهم دی ماه و در فرهنگ‌سرای ارسباران
کنسرت «فرود»‌ با آهنگسازی «ارژنگ سیفی‌زاده» و «احسان ذبیحی‌فر» اجرا می‌شود
موسیقی ما - چهاردهم دی ماه کنسرت گروه موسیقی «فرود» با آهنگسازی «ارژنگ سیفی‌زاده» و «احسان ذبیحی‌فر» در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود.

در این برنامه شورش رشیدی، آناهیتا اشرفی و پارمیس هوبخش به عنوان خواننده حضور دارند. سینا کشانی و غزل همایونی (تار)، ماهنوش صالحی (سنتور)،‌عباس کرمی (نی)، پیام یکتا (کمانچه)،‌کاوه محمدعلی نژاد (کمانچه)، شیوا عابدی (کمانچه)، محمد غلی زکریایی (قیچک آلتو)،‌ ابراهیم قائدی (قیچک باس)، بهار فخاریان (بم سنتور)، مظفر فرزین ابراهیمی (بم سه‌تار)، ساسان زند کریمی (عود)، مهرک ملک‌پور (بم‌تار)، محمد بنان گلکار (تمبک) و سهیل کیشانی (دف) می‌نوازند.

ارژنگ سیفی زاده نوازنده تار و سه تار است. پدرش «محمد حسین سیفی زاده» و مادرش «معصومه مهرعلی» از خوانندگان و مدرسان آواز هستند. او در پنج سالگی تنبک را نزد «ناصر فرهنگ‌فر» آموخت. در هفت سالگی تار را نزد «داوود آزاد» مشق کرد؛ و به سال ۱۳۷۳ یعنی زمانی که استاد حسین علیزاده مدیریت هنرستان موسیقی را عهده‌دار شدند در آن مدرسه به تحصیل مشغول شد. در دوره دانشگاه ردیف عالی را نزد «محسن نفر» پی گرفت. او با گروه‌های مختلف موسیقی همکاری داشته است. اولین آلبوم وی با نام نغمه ساز، ضربه آخر که طرحی است بر اساس موسیقی ردیفی و اصیل ایرانی که ساختار قطعاتش بر مبنای دامنهٔ امکانات دو ساز (تمبک و تار) فراهم آمده‌است ر در فروردین ۱۳۸۶منتشر کرد. آلبوم دوم او با نام برگ،بازیچه باد با آهنگسازی وآواز ارژنگ سیفی زاده در سال ۱۳۸۹ منتشر شد که شامل ۱۱ قطعه براساس اشعاری از شاعرانی چون مولانا، بیدل دهلوی، کلیم کاشانی و محمدحسین شهریار است که با آواز ارژنگ سیفی زاده به اجرا درآمده است. او همچنین در آلبوم کونه هه وار با همخوانی سارنگ سیفی زاده به‌عنوان سرپرست و آهنگساز حضور داشت. آخرین آلبوم منتشر شده از وی اثر مشترک «ارژنگ سیفی زاده» و نوید افقه، از دور تا دیر نام دارد. 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 دی 1396 - 17:58

دیدگاه‌ها

جمعه 8 تیر 1397 - 16:21

بسیار عالی ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «فرود»‌ با آهنگسازی «ارژنگ سیفی‌زاده» و «احسان ذبیحی‌فر» اجرا می‌شود | موسیقی ما