برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اجرا در تاریخ پنج شنبه 14 دی ماه
کنسرت علیرضا عصار تمدید شد
موسیقی ما – کنسرت علیرضا عصار که پیش از این قرار بود در تاریخ 11، 12 و 13 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شود،برای یک روز دیگر تمدید شد و این خواننده در تاریخ 14 دی ماه نیز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

به گزارش «موسیقی ما»، علیرضا عصار پس از انتشار آلبوم «جز عشق نمی‌خواهم» که در هفته‌های گذشته روانه بازار موسیقی کشور شد، بار دیگر پس از استقبال دوستداران موسیقی کنسرت خود را برای یک سانس دیگر تمدید کرد و پنج شنبه 14 دیماه نیز به تاریخ اجراهای این خواننده اضافه شد.

این کنسرت برای نخستین بار در دو سایتwww.tik8.com و www.84200.ir بلیت فروشی خواهد شد. گفتنی‌ست موسسه "آوای هنر" برگزار کننده این کنسرت خواهد شد.

جدیدترین آلبوم عصار در ده قطعه به نام‌های: «فتوای تاک، نستعلیق حیرانی، نوجوونی، جز عشق نمی‌خواهم، بیداری، معبد ترانه، اصلن به من چه، منتظر بودم، ای یار غلط کردی، بت‌ها» و با حضور هنرمندانی چون پویا نیک‌پور، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود علیرضا عصار در بخش آهنگسازی تهیه و تولید شده و در هفته‌های گذشته روانه بازار موسیقی کشور شد.

ترانه‌های این آلبوم از سروده‌های روزبه بمانی، افشین مقدم، سعید امیراصلانی، حافظ ایمانی و حضرت مولانا است و در بخش تنظیم نیز پویا نیک‌پور، سعید زمانی، گروه دارکوب، امیر توسلی و خود عصار حضور و همکاری داشته‌اند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1396 - 10:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت علیرضا عصار تمدید شد | موسیقی ما