برنامه یاد بعضی نفرات
 
در دو شب و در تالار وحدت
کنسرت – تئاتر «ده سال تنهایی» روی صحنه رفت
موسیقی ما – کنسرت_تئاتر «ده سال تنهایی» پس از دو شب اجرا در تالار وحدت و استقبال دوستداران موسیقی و تئاتر، برای سه شب دیگر تمدید شد.

به گزارش «موسیقی ما»، اشکان خطیبی در حالی در دو شب گذشته نخستین تجربه خود به عنوان کارگردان در «ده سال تنهایی» را تجربه کرد که این برنامه بدون شک در بخش موسیقی و اجرای زنده بدون نقص و با استقبال حاضرین در تالار وحدت رو به رو شد ولی بخش نمایشی این کنسرت – تئاتر آنطور که باید و شاید با پیش بینی‌های قبلی درباره این برنامه سازگار نبود و نسبت به تجربه‌های قبلی کنسرت – تئاتر در ایران که روایت داستان در بخش نمایشی به صورت کامل با قطعات اجرا شده به صورت موازی پیش می‌رفت، در بخش‌هایی از «ده سال تنهایی» سردرگمیِ نمایش و روایت و قصه به چشم می‌خورد.

اشکان خطیبی که پیش ازاین با تجربه حضور در کنسرت – تئاترهایی چون «در روزهای آخر اسفند»، «ترانه های قدیمی»، «ترانه های محلی» و... را در کارنامه‌اش داشت، سرانجام نخستین اجرای خود در قامت کارگردان را در ماه‌های گذشته برنامه ریزی و روی صحنه برد و صبح امروز خبر تمدید این اجرا برای سه شب دیگر (20، 21 و 22 اسفند ماه) دراختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. «ده سال تنهایی» به گفته اشکان خطیبی از اتفاقات حول و حوش زندگی شخصی این هنرمند تاثیر گرفته و قصه اصلی آن هم درگذشت یکی از دوستانش است.

یک عشقِ فیلم تمام عیار که سعی دارد زوایای از دست رفته شخصیتی‌اش را در قهرمان‌ فیلم‌های شاخص سینما بیابد و خاطرات مشترک‌شان با اشکان خطیبی در فیلم بازی‌های سالهای دور و موسیقی متن این فیلم‌ها، به زایش این کنسرت – تئاتر ختم شده است. در «ده سال تنهایی» از «لاو استوری»، «بنگ بنگ» و «Money money money» می‌شنویم تا آثاری از استینگ، پینک فلوید و اِبا که بخش موسیقی این برنامه با بهترین کیفیت در موسیقی و اجرا روی صحنه رفت و مورد توجه دوستداران موسیقی نیز قرار گرفت.

«ده سال تنهایی» که بر اساس طرحی از سهیل دانش اشراقى و اشکان خطیبی و کارگردانی اشکان خطیبی تهیه وتولید شده است، از حضور آناهیتا درگاهی، پوریا رحیمی سام و اشکان خطیبی به عنوان بازیگر بهره می‌برد. نوازنده‌های سرشناسی چون: اشکان آبرون، بردیا امیری، نیما رمضان، آرش سعیدی، سروش عدل و هومن نامداری نیز در این اجرا در کنار اشکان خطیبی ساز می‌زنند. همچنین تارا صلاحی، فاطمه ساربان‌ها و مونا شمس نیز به عنوان همخوان در این اثر حضور خواهند داشت.

کنسرت – تئاتر «ده سال تنهایی» 20، 21 و 22 اسفند نیز بار دیگر در تالار وحدت به مت موسسه «آوای دوران» و تهیه کنندگی رسول ترابی روی صحنه خواهد رفت.

چند سکانس از این اجرا را از نگاه دوربین سارا عبداللهی و مصطفی پیرهادی در ادامه می‌بینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 - 08:55

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت – تئاتر «ده سال تنهایی» روی صحنه رفت | موسیقی ما