برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از سومین آلبومِ تنها گروه راک حامی محیط زیست
«دوگانه سوز» گروه خورشید سیاه منتشر می‌شود
موسیقی ما - گروه موسیقی «خورشید سیاه» به عنوان اولین و تنها گروه راک حامی محیط زیست، روز جمعه اول دی‌ماه از سومین آلبوم خود با نام «دوگانه‌سوز» در کافه لاکی کلاور رونمایی می‌کند.
 
به گفته اعضای گروه، این آلبوم با توجه و تمرکز همیشگی «خورشید سیاه» در حوزه محیط زیست، تلاش دارد فضای جدیدی را در این حوزه به مخاطبان معرفی کند. آنها در این آلبوم که پیش از این قطعه «شلیک کن» را از آن منتشر کرده بودند، عمده توجه خود را این‌بار روی مسائل اجتماعی متمرکز کرده و نگاهی هم به محیط زیست داشته‌اند.
 
این گروه همزمان با رونمایی از آلبوم، قصد دارد تا پایان سال جاری یک کنسرت آنپلاگد هم برگزار کند و پس از آن برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها داشته باشد.
 
جهانگیر رها (خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)، آرش اسلامی (نوازنده گیتار الکتریک)، طاهر علی رمضانی (نوازنده گیتارباس و هم‌خوان)، علی فرهمند (نوازنده درامز) در آلبوم «دوگانه سوز» به هنرنمایی پرداخته‌اند. این آلبوم به تهیه‌کنندگی شرکت فرهنگی هنری «سی لحن باربد» منتشر می‌شود.
 
گروه «خورشید سیاه» در پاییز 90 تشکیل شد و به عنوان اولین و تنها گروه حامی محیط زیست با آهنگ‌هایی در زمینه‌ مشکلات محیط زیستی و خشونت علیه حیوانات و همچنین مشکلات اجتماعی، آثار خود را به جامعه معرفی کرد. این گروه طی فعالیت‌های چند سال گذشته خود، غیر از برگزاری چند کنسرت که با استقبال خوب علاقه‌مندان موسیقی و محیط زیست برگزار شد، چندین قطعه موسیقی از جمله «خرس سیاه بلوچی»، «ریز گرد عربی»، «به نوروز»، «قاره هفتم»، «داروگ»، «آقای رییس جمهور بعدی» و «قسمت نامه» را هم منتشر کردند. «خورشید سیاه» تاکنون دو آلبوم با نام‌های «خرس سیاه بلوچی» و «اشک سیاه» نیز منتشر کرده است.
 
علاقه‌مندان برای حضور در رونمایی آلبوم «دوگانه‌سوز» می‌توانند از ساعت 13 به لاکی کلاور کافه به آدرس ولیعصر، بالاتر از بهشتی، روبروی هتل سیمرغ، شماره 2208، ساختمان صنایع چوب ایران، طبقه منفی یک مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1396 - 18:48

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دوگانه سوز» گروه خورشید سیاه منتشر می‌شود | موسیقی ما