برنامه یاد بعضی نفرات
 
از بزرگداشت‌ها و تقدیری‌ها تا کلیپ درگذشتگان
کلیپ‌های پخش شده در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» را اینجا ببنید
موسیقی ما چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» 25 آذر در حالی به میزبانی تالار وحدت تهران برگزار شد که در این دوره هم جمعی از چهره‌های سرشناس سبک‌های مختلف و همچنین اساتید و پیشکسوتان موسیقی زیر یک سقف گرد هم آمدند. در این برنامه علاوه بر معرفی برگزیدگان موسیقی ایران در سال 1395 به انتخاب کارشناسان و مردم، از استاد کیهان کلهر و استاد لوریس چکناواریان به پاس یک عمر فعالیت هنری تقدیر به عمل آمد. این برنامه با استقبال چشمگیر اصحاب رسانه همراه شد و تا کنون بیش از 30 رسانه رسمی کشور گزارش و عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به این برنامه را پوشش داده‌اند.
 
اما سرویس عکس و فیلم سایت «موسیقی ما» این روزها با تلاش شبانه‌روزی در حال آماده‌سازی عکس‌ها و ویدئوهایی از چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» است. تا به این لحظه بیش 1000 عکس در گالری سایت «موسیقی ما» آپلود شده و طی روزهای آینده بر این تعداد افزوده خواهد شد. اما با تلاش اعضای سرویس فیلم و عکس این رسانه تا این لحظه 5 کلیپ مرتبط با چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» آماده شده است.
 
کلیپ تقدیر از استاد کیهان کلهر، کلیپ تقدیر از استاد لوریس چکناواریان، کلیپ درگذشتگان و ویدئوی دیدنی و متفاوت از چهارمین جشن سالانه موسیقی ما به کارگردانی و تدوین «سید علیرضا حق‌شناس» هم اکنون برای دانلود در سایت «موسیقی ما» در اختیار شما قرار می‌گیرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آذر 1396 - 11:22

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کلیپ‌های پخش شده در چهارمین جشن سالانه «موسیقی ما» را اینجا ببنید | موسیقی ما