برنامه یاد بعضی نفرات
 
​با نوازندگی پریسا پیرزاده
آلبوم «وکالیز» با آثاری از آهنگسازان کلاسیک منتشر شد
موسیقی ما- آلبوم وکالیز برگزیده چند ترک از آثار موسیقی کلاسیک برای ویولن، ویولا و پیانو با نوازندگی «پریسا پیرزاده» -ویولون و ویولا- و «پوریا پیرزاده» - پیانو- منتشر شد. در این آلبوم آثار آهنگسازان موسیقی غرب چون کرایسلر، شوبرت، ویوالدی، رگر، راخمانینف نواخته شده است.

پریسا پیرزاده موسیقی را از یازده سالگی و نزد سیاوش ظهیرالدینی فراگرفت. وی از ۱۷ تا ۲۲ سالگی در ارکستر سمفونیک تهران حضور و با رهبران ارکستری همچون لوریس چکناواریان، نادر مشایخی، شهرداد روحانی، علی رهبری و منوچهر صهبایی همکاری کرده است. او همچنین در ضبط چندین آلبوم موسیقی، موسیقی فیلم، سریال با آهنگسازانی چون فردین خلعتبری، مهیار علیزاده، ستار اورکی، نادر مشایخی، مجید انتظامی، علی قمصری، محمدسعید شریفیان، کارن کیهانی، شهرداد روحانی، تهمورس و سهراب پورناظری، احمد پژمان، کریستف رضاعی و ... به عنوان نوازنده‌ی ویولون و ویولا همکاری داشته است. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به تکنوازی او با ارکستر سمفونیک تهران اجرای دوبل کنسرتو اثر «مکس بروخ» در سال 91 و همچنین اجرای چند رسیتال در بخش نوازندگی ویولون و ویولا در موسیقی کلاسیک اشاره کرد.

پوریا پیرزاده میکس و مستر تمامی قطعات آلبوم را برعهده داشته است. این آلبوم توسط موسسه فرهنگی و هنری «آهنگ اشتیاق» منتشرشده است.
 
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1396 - 16:58

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «وکالیز» با آثاری از آهنگسازان کلاسیک منتشر شد | موسیقی ما