برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور موزیسین‌های ایتالیایی در فرهنگسرای نیاوران
نشر «هرمس» دوئت آرتیست‌های «ای‌سی‌ام» را روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - نشر «هرمس» در ادامه پروژه «بازیِ گوش»، این‌بار قصد دارد در روزهای اول و دوم دی‌ماه، دو دوئت با آرتیست‌های ایتالیایی شرکت «ای‌سی‌ام» برگزار کند تا به این ترتیب Gianni Coscia و Gianluigi Trovesi نوازندگان آکاردئون و کلارینت و همچنین Natascia Gazzana و Raffaella Gazzana نوازندگان ویلن و پیانو در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه بروند.

ناتاشیا گاتزانا و رافائلا گاتزانا، این دو خواهر ایتالیایی‌تبار چه در هنر و چه در شیوه زندگی آن‌چنان به یکدیگر شباهت دارند که بسیاری آن‌ها را دوقلو می‌پندارند. ناتاشیا و رافائلا افتخار کسب تجربه از بزرگانی چون یهودا منوهین، برونو کانینوریا، رجیرو ریچی و کوررادو رومانو را داشته‌اند و تا کنون در همه قاره‌های جهان به اجرا پرداخته و همواره با نقد مثبت هنردوستان و منتقدان بدرقه شده‌اند.
 
آن‌ها از سال ۲۰۱۱ توسط مانفرد آیشر برای همکاری با شرکت ای‌سی‌ام دعوت شدند و تاکنون دو آلبوم منتشر کرده اند. سومین مجموعه دونوازی این دو خواهر ایتالیایی نیز تا بهار سال آینده به گوش مخاطبان موسیقی کلاسیک خواهد رسید.
 
جیان لوئیجی ترووه‌زی (۱۹۴۴) هم از شهیرترین آهنگسازان و نوازنده‌گان سازهای بادی در حوزه موسیقی جز ایتالیا است. او بیش از نیم قرن در بالاترین سطح موسیقی جهان فعالیت دارد و از سال ۲۰۰۰ همکاری خود با شرکت ای‌سی‌ام را آغاز کرده است.
 
جیانی کوشیا (۱۹۳۱) هم نوازنده شهیر آکوردئون ایتالیایی است که در هنرپیشگی سینما نیز سابقه قابل اعتنایی دارد. همکاری این دو به سال ۱۹۹۵ برمی‌گردد و تا کنون ۳ آلبوم از دونوازی آنها توسط شرکت ای‌سی‌ام منتشر شده است.
 
این کنسرت‌ها روزهای جمعه 1 دی و شنبه ۲ دی از ساعت ۲۰ در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به همت نشر «هرمس» روی صحنه می‌رود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آذر 1396 - 14:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشر «هرمس» دوئت آرتیست‌های «ای‌سی‌ام» را روی صحنه می‌برد | موسیقی ما