برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفتگوی سایت «موسیقی ما» با مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد مطرح شد
تمجید فرزاد طالبی از کارمندان دفتر موسیقی
موسیقی‌ما – مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد در پاسخ به برخی حواشی ماه‌های گذشته، توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، فرزاد طالبی با اشاره به جابجایی ساختمان دفترموسیقی و برخی حواشی در ماه‌های گذشته، در پاسخ به خبرنگار سایت «موسیقی ما»، گفت: «رفتن ما به ساختمان جدید اتفاق مثبتی است. همانطور که همه می‌دانند دفتر موسیقی در چند ساله اخیر فضای نامناسبی داشت که شایسته موسیقی کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نبود. شکر خدا با پیگیری‌هایی که اتفاق افتاد و دستوری که جناب آقای مرادخانی معاونت هنری دادند نقل و انتقال صورت گرفت. این انتقال در یک هفته اخیر به گونه‌ای صورت گرفت که فعاليت هیچ بخشی از دفتر موسيقي متوقف نشد و طبیعی است که انتقال مجموعه‌ای با اين اهميت کار ساده‌ای نیست ولی همکاران من کوشش کردند که هیچ بخشی تعطیل نشود و خدا را شکر همه کارمندان دفتر موسیقی در بهترین حالت وظایف شان را انجام دادند».

مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد همچنین درباره آمار و ارقام شش ماهه نخست این مرکز درباره کنسرتها و اجراهای زنده نیز گفت: «ما آمار تا پایان سال 95 را اعلام کردیم. آمار شش ماهه اول را هم اگر خدا بخواهد در هفته آینده اعلام می‌کنیم. مسئله‌ای که ما در اعلام آمار داریم مسئله استان‌ها است و ممکن است بعضی استان‌ها دراعلام آمارشان تأخير داشته باشند وگرنه آمار دفتر موسیقی به روز است و اگر هر روز آمار بگیریم می‌گوید که از ابتدای سال تا همان روز چقدر آلبوم و تک تراک و اجرا بوده است.»

طالبی در انتهای صحبت‌های خود درباره جشن «موسیقی ما» نیز گفت: «هروقت که جشن موسیقی ما برگزار شده هم از قبل اجرا و هم حین اجرا و هم بعد از آن، همیشه واکنش‌های مربوطه را پیگیری می‌کنم و به آن علاقمند بوده‌ام و آن را اتفاق خوبی می‌دانم. همانگونه هم فعالیت سایت موسیقی ما را فعالیت بسیار خوبی در این عرصه ارزيابي مي‌كنم که بخش مهمي از نیاز موسیقی در حوزه رسانه‌ای را پوشش مي دهد.لذا از زحماتی که همكاران این سایت در حوزه موسیقی می‌کشند تشکر می‌کنم .این سایت فعالیت ثمربخشی دارد و امیدوارم این چهار سال و چهار دوره تبدیل به چهل دوره شود و هر سال شاهد موفقیت های بیشتر این سایت باشيم. کار رسانه‌ای در حوزه موسیقی به شدت نیازمند کار ایجابی است. کار ایجابی هم وقتی صورت می‌گیرد که تخصص موسیقی در خبرنگاري اين بخش لحاظ شود وگرنه استفاده از امری هنري براي هدفي سیاسی كار رسانه ي موسيقي وحتي رسانه ي متعهد نيست. شما می‌توانید ازنقل و انتقال یک ساختمان هم تیتر دربیاورید و کار ساده‌ای است ولی کار ماندگاری نیست و شاید 24 یا 48 ساعت بعد ناپدید شود و تاثیری هم ندارد ولی ممکن است شما وارد حوزه مباحث تخصصی شوید و با خبرنگارهای متخصص می توانید تاثیرگذار و جریان ساز باشید و تغییرات جدی بوجود آوريد.فقط کار شما خبررسانی نیست، شما باید تحلیل هم داشته باشيد، جریان های مثبت را تقویت کنید و جریان هایی که مثبت تلقی نمی شود را نقد کنید. در این حوزه ها از موسیقی ما انتظارات زيادي وجود دارد »
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 18 آذر 1396 - 14:16

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تمجید فرزاد طالبی از کارمندان دفتر موسیقی | موسیقی ما