برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای بابک جهانبخش، محمدرضا گلزار و امیرعباس گلاب در نمایشگاه بین‌المللی تهران
موسیقی ما - پوریا مطلبی مدیر روابط عمومی شرکت "اکسیر نوین" درباره آخرین کنسرت‌های پیش این شرکت گفت: با شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های هنری، به‌موازات کنسرت‌های خوانندگان این شرکت آغاز شد.

وی افزود: در هفته‌های اخیر تور کنسرت‌های شهرستانی بابک جهانبخش در شهرهای شمالی نظیر لنگرود، ایلام، بندرعباس و... اجرا شد و در ادامه روزهای 2 و 27 آذرماه نیز در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه خواهد رفت.

او ادامه داد: این خواننده پیش از کنسرت اواخر آذرماه یک تک آهنگ جدید با ریتم و فضای  آرام منتشر خواهد کرد. او قطعه بعدی خود را به‌صورت سینگل بعد از کنسرت و در دی‌ماه منتشر خواهد کرد که قطعه دوم برخلاف قبلی از فضایی ریتمیک و شاد بهره‌مند خواهد بود. به‌احتمال‌قوی کنسرت جهانبخش در اسفندماه در سالن همایش‌های برج میلاد تمدید خواهد شد.

مطلبی اضافه کرد: در ادامه برنامه‌ها محمدرضا گلزار با پشت سر گذاشتن تور کنسرت‌هایش خود در شهرستان در روز 17 آذرماه در سالن سینما بهمن بوشهر طی یک‌شب و دو سئانس روی صحنه می رود و سپس روز 29 آذرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در یک‌ شب و دو سئانس اجرا خواهد داشت. تمدید کنسرت تهران این هنرمند نیز در اواخر سال در برج میلاد خواهد بود.

او گفت: امیرعباس گلاب دیگر خواننده این شرکت که تک آهنگ خود با نام "صدای بارون" را چند هفته گذشته منتشر کرد، روز 28 آذرماه در یک‌شب و دو سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به دیدار هوادارانش خواهد رفت و به‌احتمال‌زیاد تاریخ برگزاری مجدد این اجرا در بهمن‌ماه واقع در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد.

او در پایان گفت: آخرین برنامه شرکت نیز رامین مسگرلو خواهد بود که به‌زودی در تالار وحدت برگزارشده و تاریخ آن نیز بعد دریافت مجوز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آذر 1396 - 00:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای بابک جهانبخش، محمدرضا گلزار و امیرعباس گلاب در نمایشگاه بین‌المللی تهران | موسیقی ما