برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت «دیده بیدار» 20 آذر در برج میلاد
فرمان فتحعلیان: «شاهرخ پورمیامین» هم در این کنسرت با ما ساز می‌زند
موسیقی ما – خواننده آلبوم «دیده بیدار» با اشاره به برنامه ریزی مفصل برای اجرای زنده در برج میلاد، کنسرت پیش رو را نوعی تجدید دیدار با دوستداران موسیقی‌اش دانست.

به گزارش «موسیقی‌ما»، فرمان فتحعلیان درباره کنسرت 20 آذر در تهران در گفتگو با سایت «موسیقی ما» گفت: «به امید خدا 20 آذر برای اجرای کنسرت دیده بیدار می‌رویم و دراصل می‌خواهیم تمام قطعات این آلبوم و منتخبی از آلبوم‌های قبل را اجرا کنیم.در عین حال اعضای گروه موسیقی ایلیا و من 9 نفر هستیم. اعضا بنابر شرایط جدیدی که برای گروه به وجود آمده تغییر کرده‌اند. همه کارها انجام شده و به استقبال یک اجرای خوب و عالی و شبی خاطره انگیز بعد از 3 سال می‌رویم تا از خجالت طرفداران‌مان بیرون بیاییم.»

فتحعلیان افزود: « ما بعد از فواصلی که ناخواسته برای ما پیش آمد چه دوران ممنوع الکاری من و چه این مدت که شاهرخ عزیز را از دست دادیم از این پس برنامه داریم که هم سینگل تراک و هم آلبوم جدید و کنسرت‌های مختلفی را داشته باشیم.»

خواننده قدیمی حوزه موسیقی با اشاره به یادبود شاهرخ پورمیامین که همواره عضوی ثابت در گروه فرمان فتحعلیان بود نیز در کنسرت پیش رو گفت: « ما یادمان شاهرخ را در این کنسرت داریم. حتی شاهرخ با ما در این کنسرت می‌زند و ما صداهای گیتار شاهرخ را روی قطعه "بیایید بیایید" که تنظیم و آهنگسازی خود شاهرخ است پخش خواهیم کرد و تمام گروه زیر صدای گیتار شاهرخ می‌زنند و اجرا می‌کنیم. شاهرخ نه تنها در این کنسرت بلکه در همه کنسرت‌های ما حضور خواهد داشت و از زحمات شاهرخ در این کنسرت تشکر می‌کنیم.»

گفتنی‌ست کنسرت فرمان فتحعلیان 20 آذر در سالن برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1396 - 17:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرمان فتحعلیان: «شاهرخ پورمیامین» هم در این کنسرت با ما ساز می‌زند | موسیقی ما