برنامه یاد بعضی نفرات
 
در اولین آلبوم این خواننده ایرانی - نروژی با تنظیم های هومن نامداری و سعید زمانی و حضور هنرمندان سرشناس
ماهور با «عشق بزرگ» با به بازار موسیقی قدم‌گذاشت
موسیقی ما - آلبوم عشق بزرگ با صدای ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) از صبح روز سه‌شنبه ۷ آذر در بازار توزیع شد. این خواننده ایرانی - نروژی که از اساتید موسیقی در کشور نروژ برای اولین‌بار حضور رسمی در بازار موسیقی ایران را تجربه می‌کند. براساس اعلام این خواننده آلبوم عشق بزرگ توزیع فیزیکی در بازار ندارد و نسخه دیجیتال آن از طریق سایت‌های فروش آنلاین آثار موسیقی نظیر «ریتمو» قابل تهیه است. آلبوم ماهور (بهرام قوچانی‌نژاد حسن‌پور) شامل ده قطعه به نام‌های عشق بزرگ، وهم، کی میفهمه، تصور کن، باور عاشقانه، دروازه‌های قصر، تو میری، مناجات، هر دفعه که رفتی و لهجه بارون است. ترانه های این مجموعه توسط زهرا عاملی، زهره زمانی، تارا پورمحسن، محمدسعید میرزایی، سامیه سلیمی، محسن شیرالی و حسین غیاثی سروده شده است.
 
تنظیم قطعات هم اثری از هومن نامداری، سعید زمانی، اشکان محمدی هزاوه و ماهور است. فرشید ادهمی، فرشاد رشیدی‌نژاد، رامین محمدی هزاوه و احسان نی‌زن هم به عنوان نوازنده در این مجموعه هنرنمایی کرده‌اند.
 
آلبوم‌ماهور در حالی منتشر می‌شود که طی چند وقت اخیر قطعات عشق بزرگ، تو میری و لهجه بارون از این مجموعه در فضای مجازی منتشر شده بود و قطعه ریتمیک لهجه بارون با استقبال خوب دوستداران این خواننده مواجه شد. همچنین قرار است به زودی تک‌قطعات و موزیک ویدئوهای جدید این خواننده در فضای مجازی با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شود.
 
ماهور متولد شهر مشهد و داراى مدرك كارشناسى ارشد حقوق جرم شناسي از كشور نروژ بوده كه در حال حاضر نيز ساکن نروژ است. او موزيسين ، پيانيست و مدرس سلفژ ، پيانو و گيتار براى هنرجویان ایرانی و غیرایرانی است و تاکنون كنسرت‌هاى متعددى، فارسى و انگليسى، در کشورهای مختلف قاره اروپا برگزار کرده است. این هنرمند با صداى باريتون قصد دارد در كنار كارهاى هنرى خود در خارج از ايران، به زودی فعاليت‌هاى حرفه‌اى و کنسرت‌های خود را به صورت جدى به سمت ايران سوق دهد.
 
در ادامه کاورهای آلبوم عشق بزرگ را می توانید دریافت کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 16:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ماهور با «عشق بزرگ» با به بازار موسیقی قدم‌گذاشت | موسیقی ما