برنامه یاد بعضی نفرات
 
اجرای قطعات معروف راک جهان در برج آزادی
«گره» همچنان در اوج
موسیقی ما - امروز بلیت‌فروشی کنسرت گروه «گره» برای روزهای 30 آذر و 3 دی در برج آزادی آغاز شد که مثل باقی کنسرت‌های این گروه با استقبال مخاطبان راک روبه‌رو شده و در کمتر از یک ساعت تمام بلیت‌های آن به پایان رسید.
 
«گره» که مهر سال گذشته با اولین کنسرت رسمی‌اش، خبر تشکیل گروه را هم داد از نوازندگان به نامی چون سهیل زرین کلک (گیتار)، آندره خاچیکیان (گیتار الکتریک)،  محمد نیک (بیس)، نوید رهبر (کیبورد) و بهزاد اشعاری (درامز) تشکیل شده که سال‌ها است در حوزه موسیقی راک فعالیت می‌کنند و برای مخاطبان این نوع موسیقی شناخته شده هستند. شهروز گودرزی و هادی کیانی هم که اصلاً استارت «گره» توسط آنها زده شد، خواننده‌های گروه هستند که در کنسرتی که فروردین سال جاری روی صحنه بردند، تنها شهروز گودرزی به عنوان خواننده حضور داشت اما در این اجرا، دوباره هادی کیانی هم گروه را همراهی خواهد کرد.
 
آنها در این کنسرت علاوه بر کاور قطعات خواننده‌های معروف راک دنیا از جمله AC-DC، Pantera،  Iron Maiden، Metallica، Rammstein،  Judas Priest، چهار قطعه از ساخته‌های خود را هم اجرا می‌کنند که دو قطعه آن برای اولین‌بار شنیده می‌شود. اعضای گروه این روزها مشغول ساخت قطعات جدیدی هستند تا آنها را اوایل سال آینده در قالب یک آلبوم منتشر کنند.
 
کنسرت گروه گره طی دو شب در تاریخ 30 آذر و 3 دی ساعت 20:30 در برج آزادی برگزار می‌شود که تمام بلیت‌های آن به پایان رسیده است.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 - 14:10

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «گره» همچنان در اوج | موسیقی ما