برنامه یاد بعضی نفرات
 
27 و 28 آذر به مناسبت ده سالگی ارکستر بادی تهران
کنسرت «فوتِ ده سالگی» در تالار وحدت برگزار می‌شود
موسیقی‌ما – ارکستر بادی تهران به مناسبت ورود به ده سالگی فعالیت‌هایش، جدیدترین کنسرت خود را در تهران روی صحنه خواهد برد.

به گزارش «موسیقی‌ما»، ارکستر بادی تهران به سرپرستی «سینا ذکایی» کنسرت «فوتِ ده سالگی» را در تاریخ 27 و 28 آذر در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد و دراین اجرا با ترکیبی از آثار کلاسیک و روز به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

رهبری ارکستر این کنسرت را جاوید مجلسی بر عهده خواهد داشت و ارکستر بادی تهران ده سال پس از آغاز شکل گیری‌اش با گلچینی از بهترین برنامه‌ها و پرفورمنس‌های برگزار شده از سوی این گروه برنامه‌ریزی اجرایی جذاب و قوی را در تهران پیش بینی کرده است. ارکستر بادی تهران از سال 1386 فعالیت خود را شروع و کنسرتهای متعددی را در سراسر کشور برگزار کرده است.

این ارکستر متشکل از بالغ بر 25 نوازنده می‌‌باشد. از نکات قابل توجه این ارکستر وجود تمامی سازهای بادی در کنار یکدیگر است که نظیر این حرکت در گروهای موسیقی ایران وجود نداشته است. 

ارکستر بادی تهران در سال ۱۳۸۷ با همکاری سینا ذکایی ( سرپرست ارکستر )و افشار حشمتیان(مدیر سابق ارکستر) موفق به کسب مقام اول جشنواره موسیقی فجر نیز گردید.

همچنین در سال 93 کنسرت ویژه و پرسرو صدای ارکستر بادی تهران با حضور و خوانندگی «عالم قاسم‌اف» سر و صداهای بسیاری را در فضای رسانه‌ای کشور در پی داشت و این کنسرت با استقبال ویژه‌ای از سوی مخاطبان موسیقی رو به رو شد.

بلیت فروشی کنسرت «فوتِ ده سالگی» از امروز آغاز شده است و علاقمندان می توانند از سایت «ایران کنسرت» نسبت به تهیه بلیت این برنامه اقدام نمایند.

جزئیات بیشتر این کنسرت به همراه گفتگو و گزارش تمرین این اجرا به زودی در «موسیقی‌ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 - 16:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «فوتِ ده سالگی» در تالار وحدت برگزار می‌شود | موسیقی ما