برنامه یاد بعضی نفرات
 
با هنرمندی کیومرث پیرگلو
«رسیتال پیانو کلاسیک» در ارسباران برگزار می‌شود
موسیقی ما - «کیومرث پیرگلو» جمعه سوم آذرماه در فرهنگسرای ارسباران رسیتال پیانو کلاسیک اجرا می‌کند. او در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان برجسته موسیقی کلاسیک چون اسکارلاتی (سونات های دوماژور، ر ماژور، سی مینور)، مانوئل دوفایا (رقص آتش)، آلبنیز (سوییت اسپانیایی)، گرانادوس (والس های اسپانیایی شماره 2 و 5) و بتهوون(سونات شماره 25 و پاتتیک) و نیز قطعات" خاطره 3 و 5" با آهنگسازی خودش را اجرا می‌کند.

کیومرث پیرگلومتولد سال 1340 شهر تهران است. او از كودكى به موسیقى علاقه داشت و ابتدا به صورت خود آموز  و سپس با حضور در دوره های آموزشی كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانان نزد اسماعیل تهرانى به فراگیری مبانى موسیقى پرداخت.

«پیرگلو» ساز سنتور را نزد استاد فرامرز پایور آموخت  و از شاگردان برجسته او بود و هرروز که می گذشت نگارش پیرگلو به موسیقی کلاسیک اروپایی بیشتر می شد. فراگیری پیانو، سلفژ هارمونى، اركستراسیون، كنترپوان، انستروماناسیون یادگیری سنتور ،  چاپ و انتشار آثار اساتید موسیقی ، نگارش نت‏های چاپ شده را می توان از فعالیت های هنری وی برشمرد .

پیرگلو با بهره گیری ساز پیانو نزد استادان بین المللی موفق به دریافت دیپلم پیانو از بلژیک و سوئد شد. او همچنین تحصیلات خود را در مقطع دکتری اتنوموزیکولوژی از دانشگاه ملبورن استرالیا به پایان رساند. آلبوم های سه رخ، پردیس ، شاعرانه‌های پیانو برخی ازآثار اوست.

تهیه بلیت این اجرا از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان پذیراست. علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه یا با شماره‌های20-22872818 تماس بگیرند.                                                                                                                                   
        
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 15:11

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «رسیتال پیانو کلاسیک» در ارسباران برگزار می‌شود | موسیقی ما