برنامه یاد بعضی نفرات
 
فرمان فتحعلیان با همراهی گروه "ایلیا" روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه با سابقه "ایلیا" به سرپرستی و آهنگسازی و خوانندگی فرمان فتحعلیان پس از سه سال سکوت در تاریخ بیستم آذر ماه سال جاری در مرکز همایش‌های میلاد بروی  صحنه خواهد رفت تا پس از مدت‌ها سکوت طولانی با مخاطبین همیشگی خود دیدار کند.

کنسرت بزرگ گروه پرآوازه ایلیا در تاریخ بیستم آذر ماه در دو سانس و در ساعت‌های 30/ 18 تا 30 / 20 و 30 / 21 تا 30 / 22 در مرکز همایش‌های میلاد برگزار خواهد شد.

فرمان فتحعلیان در گفتگو با روابط عمومی گروه "ایلیا" خاطر نشان کرد گروه ایلیا پس از پشت سرگذاشتن چند سال نا ارام بواسطه از دست دادن یکی از اعضای خود یعنی مرحوم استاد شاهرخ پورمیامین اینک با ترکیبی کاملا متفاوت اما قدرتمند تصمیم دارد تا با دیدار با مخاطبین همیشگی خود خبر از بالندگی و پویایی همیشگی خود بدهد.

به گفته فرمان فتحعلیان گروه ایلیا در این کنسرت با اجرای قطعات آلبوم جدید و گزیده ای از قطعات آلبومهای پیشین از مخاطبین خود پذیرایی خواهد نمود.

اعضای جدید گروه ایلیا را نوازندگانی همچون شهرام پورمیامین درامز – حسین حاجیلویی فلوت – زوبین کلهر کمان – دارشان آناند تابلا – فرزاد رضایی گیتار الکتریک – میلاد رضایی دف – فراز تعالی کیبورد – میرمهدی قاسمی گیتار باس و فرمان فتحعلیان نوازنده گیتاراسپانیش آهنگساز خواننده و سرپرست گروه تشکیل میدهند.

برنامه زمان بندی و سامانه فروش بلیت این کنسرت بزودی اعلام خواهد شد.    

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 15:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود فرمان فتحعلیان با همراهی گروه "ایلیا" روی صحنه می‌رود | موسیقی ما