برنامه یاد بعضی نفرات
 
حضور خواننده آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» در مناطق زلزله زده
کاوه آفاق: همت عمومی برای کمک‌های مردمی ستودنی است
موسیقی‌ما- خواننده آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» با حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه، در تلاش است با انعکاس بخشی از مشکلات این مردم در صفحات شخصی‌اش در شرایط کنونی، نیازها و خواسته‌هایشان را به گوش مسئولین برساند.

کاوه آفاق در گفتگو با خبرنگار سایت «موسیقی ما» در این باره گفت: «من نه به عنوان یک خواننده، بلکه به عنوان یک هموطن ادعا دارم که دولت‌ها در این قبیل مواقع می‌توانند بخشی از این کمک‌ها را متقبل شود ولی عمده این فضا را خود مردم و NGO‌ها انجام می‌دهند و در این شرایط این همت عمومی و خیر خواهی همگانی که بوجود آمده واقعا قابل احترام است.»

آفاق افزود: «در مرحله کنونی و چیزی که من از نزدیک دیدم، مردم در مناطق زلزله‌زده از کمک‌های مصرفی و اقلام ضروری اشباع شده‌اند. هر چند مدیریت درستی در تقسیم آنها اعمال نشده و هنوز بخشی از روستاها چادرو اقلام اولیه زندگی را دریافت نکرده‌اند ولی در این مرحله کانکس و کمک‌های مالی برای ساخت مجدد این شهرها و خانه‌ها اولویت اکیدی هستند که شاید بایستی بیشتر مورد توجه قرار بگیرد ولی در کل همت عمومی برای کمک‌های مردمی ستودنی است.»

آفاق درباره تجربیات شخصی خود در مواجهه با افراد آسیب دیده نیز گفت: «من افراد زیادی را از نزدیک دیدم و با آنها حرف زدم. بیشتر از هر چیزی به امید و دلگرمی نیاز دارند. به اینکه غم از دست دادن عزیزانشان را با دلگرمی و امید مردم و مسئولین آرام آرام به فراموشی بسپارند و به زندگی بازگردند. من فردی را دیدم که همه اعضای خانواده 5 نفره‌اش را از دست داده بود ولی با دیدن اراده ملی برای کمک به زلزله زده‌ها شخصا وارد عمل شده بود و کمک به کودکان آسیب دیده زلزله را آغاز کرده بود. غم بزرگیدر چهره‌اش بود ولی گویی فقط با کمک به دیگران آرام می‌شد. فضای بهت آور و عجیبی بود و از تک تک این آدمها باید درس زندگی گرفت.»

این خواننده در انتهای صحبت‌هایش نیز گفت: «به زودی به تهران باز خواهم گشت و برنامه‌ریزی برگزاری کنسرتم را انجام خواهم داد که بخشی از عواید آنرا به زلزله‌زدگان اختصاص خواهم داد.»
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1396 - 11:34

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کاوه آفاق: همت عمومی برای کمک‌های مردمی ستودنی است | موسیقی ما