برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اختصاص صد در صد عواید اجرا در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود
کنسرت شهرام ناظری و کامکارها برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه
موسیقی ما - شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها  کنسرت خیریه بزرگی را در تالار وزارت کشور برگزار می‌کنند که تمامی عواید آن به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص پیدا می‌یابد. شهرام ناظری، شوالیه آواز ایران، ضمن ابراز همدردی با هموطنان و همزبانان کرد زبانش، درباره برگزاری این کنسرت خیریه گفت:«درست است که ما نمی‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم اما بخشی از آنها را قطعاً می‌توانیم. امیدوارم که مسئولین و هنرمندان در این زمینه بیاندیشند و راهکارهای خوبی برای آن پیدا کنند. من شخصاً بسیار علاقمندم که در این زمینه با مردم کرد همدردی کنم و از همین روی برنامه‌ای را به همراه گروه موسیقی کامکارها برای روز 29 آبان ماه است در سالن وزارت کشور تدارک دیده‌ام.»
 
کنسرت شهرام ناظری و گروه موسیقی کامکارها  دوشنبه شب 29 آبان‌ماه  ساعت 20:30 در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار خواهد شد و تمامی عواید آن صرف کمک به زلزله‌زدگان زلزله اخیر استان کرمانشاه خواهد شد.

موسسه ققنوس به تهیه‌کنندگی «محمدحسین توتونچیان»، برگزاری این کنسرت را به عهده دارد. علاقمندان به تهیه بلیت‌های این کنسرت می‌توانند به سایت  www.iranconcert.com   مراجعه کنند.
 

براساس دست‌اندرکاران کنسرت شهرام ناظری و کامکارها، در اجرای این برنامه هیچ یک از هنرمندان، عوامل، نهادهای دولتی، وزارت ارشاد، حراست معاونت هنري، نظامی، امنیتی و انتظامی، شركت برگزار کننده، سالن وزارت کشور و سایت عامل فروش نه تنها هیچگونه وجهی دریافت نکردند بلکه حداکثر تلاش خود را جهت بهتر برگزاری این مراسم به کار خواهند گرفت
.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آبان 1396 - 15:23

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 2 آذر 1396 - 17:12

کی میشه فیلم کامل کنسرت رو داشت، به هر طریقی؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت شهرام ناظری و کامکارها برای کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه | موسیقی ما