برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده قطعه «تناقض» درباره جدیدترین فعالیت‌هایش به «موسیقی ما» گفت
هومن اژدری: آلبوم جدیدم فضایی ساده اما متناسب با سلایق مخاطبان دارد
موسیقی ما - «هومن اژدری» پیش از شروع ماه محرم اولین قطعه رسمی خود به نام «تناقض» را منتشر کرد تا پس از سال‌ها آماده انتشار آلبوم رسمی و برگزاری کنسرتش شود. این خواننده و آهنگساز باسابقه که بیشتر با کارهایی در ژانر راک و کانتری در میان مخاطبان مطرح شده به تازگی تمرین‌های ارکسترش را شروع کرده و قرار است پس از انتشار آلبومش در تهران روی صحنه برود. به بهانه فعالیت‌های جدید این هنرمند، گفتگویی با او انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:
 
هومن اژدری ابتدا درباره جدیدترین فعالیت‌های خود پس از انتشار قطعه «تناقض» که اولین اثر رسمی‌اش بود گفت:«بازخوردهای قطعه تناقض خوب بود و خوشحالم که پس از سال‌ها توانستم به شکل رسمی قطعه‌ای را به گوش مخاطبان برسانم. بازخوردهای خوب این کار باعث شد تا تصمیم به تولید یک موزیک‌ویدئو برای آن بگیریم و این ویدئو در حال حاضر مراحل پایانی تولید و اخذ مجوز را سپری می‌کند. همزمان با تولید این کار، ضبط دو قطعه جدید را هم پیگیری می‌کنم و قرار است پس از ماه صفر اثر دیگری را منتشر کنم. در تدارک آماده‌سازی چند شعر و ملودی دیگر هم هستم و کلاً دوست ندارم لحظه‌ای از تولید قطعات جدید دست بکشم.»
 
او سپس درباره آخرین وضعیت آلبومش اعلام کرد:«آلبوم من در حال حاضر مراحل پایانی اخذ مجوز را سپری می‌کند و تا اواخر پاییز یا ابتدای فصل زمستان به تهیه‌کنندگی «علی اوجی» منتشر می‌شود. در این آلبوم بخش عمده تولید را خودم انجام داده‌ام ولی جزئیاتش به زودی اعلام خواهد شد. آلبوم جدید من هم فضایی ساده اما متناسب با سلایق مخاطبان را دارد. روند ساخت ویدئوها را تا زمان انتشار آلبوم ادامه می‌دهیم و قصد دارم حضور پررنگی در این زمینه داشته باشم.»
 
این روزها جلسات تمرین با اعضای گروهم آغاز شده و در حال آماده‌سازی قطعات برای برگزاری کنسرت‌ها هستیم. طبق برنامه‌ریزی که با علی اوجی انجام داده‌ایم قرار است با فاصله کوتاهی پس از انتشار آلبوم در تهران روی صحنه برویم و احتمالاً در چند شهر ایران هم اجرای زنده خواهیم داشت. برای این اجراها هم از الان در حال برنامه‌ریزی تا به غیر از موسیقی شاهد اتفاقات بصری جالبی باشیم.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 - 17:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هومن اژدری: آلبوم جدیدم فضایی ساده اما متناسب با سلایق مخاطبان دارد | موسیقی ما