برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده تیتراژ سریال «ستایش» از روزهای پرکارش در سینما به «موسیقی ما» خبر داد
حضور امیرعباس گلاب در فیلم‌های «قاتل اهلی»، «آئینه بغل» و نقش اول فیلم جدید بیژن بیرنگ
موسیقی ما - «امیرعباس گلاب» روزهای سینمایی و پرکاری پیش‌رو دارد. این خواننده که تابستان امسال موفق به برگزاری اولین اجراهای رسمی خود در تهران و شهرستان‌ها شد مراحل تولید و انتشار آلبوم رسمی‌اش را هم دنبال می‌کند. اما قرار است به زودی شاهد حضور او و شنونده قطعاتش در سه فیلم‌سینمایی باشیم. اولین فیلمی که قرار است به زودی اکران شود، «قاتل اهلی» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» است. او برای این فیلم سه آهنگ آماده کرده که یک مورد آنها تیتراژ و دو اثر دیگر امیرعباس گلاب، در بین فیلم روی تصویر اجرای «پولاد کیمیایی» پخش می‌شود. «آئینه بغل» به کارگردانی «منوچهر هادی» و یک فیلم از «بیژن بیرنگ» هم سایر آثار سینمایی این خواننده هستند.
 
امیرعباس گلاب ابتدا درباره حضورش در فیلم سینمایی قاتل اهلی گفت:«پیشنهاد فیلم‌سینمایی «قاتل اهلی» سال گذشته از سوی آقای «منصور لشگری قوچانی»، تهیه کننده پروژه، به من ارائه شد. سه قطعه برای این فیلم خواندم که زمان اکران جشنواره فیلم فجر چون هنوز من وارد عرصه رسمی موسیقی نشده بودم آن کارها در فیلم پخش نشد. در آن دوره صدای پولاد کیمیایی روی فیلم قرار گرفت. چندی پیش آقای لشگری قوچانی گفتند که مجوزهای لازم برای پخش صدای تو دریافت شده است. به این ترتیب در اکران عمومی، صدای من روی تصویر پولاد کیمیایی قرار می گیرد.»
 
او درباره جزئیات کارهایش اعلام کرد:«سه کار برای فیلم قاتل اهلی خوانده‌ام که یکی از آنها تیتراژ و دو قطعه دیگر در بین فیلم پخش می‌شود. اشکان دباغ آهنگساز و تنظیم تمامی کارها را انجام داده و یغما گلرویی ترانه‌سرای این سه کار است. امیر دانایی هم گیتار این کارها را نواخته است.»
 
امیرعباس گلاب در پاسخ به این سوال ما مبنی بر اینکه بابت خواندن آهنگ برای فیلمی از مسعود کیمیایی آیا تردید نداشته هم گفت:«من فیلمنامه قاتل اهلی را با دقت بررسی کردم و از سوی دیگر دوست داشتم با مسعود کیمیایی همکاری کنم چون فکر می کنم آخرین فیلم ایشان باشد و گویا تصمیم ندارند کار دیگری بسازند.»
 
گلاب همچنین به این نکته اشاره کرد که در طول تولید پروژه با مسعود کیمیایی تعامل و ارتباطی در زمینه ساخت قطعات موسیقی نداشته است: «در تولید قطعات این مجموعه با آقای مسعود کیمیایی ارتباطی نداشتم و از آقای لشگری قوچانی برای تولید کارها نظر می گرفتم.»
 
امیرعباس گلاب از دومین پروژه سینمایی چند هفته آینده اش هم پرده برداشت و گفت:«فیلم آئینه بغل به کارگردانی آقای منوچهر هادی یکی دیگر از پروژه‌های سینمایی من است که آذرماه اکران می شود. در آن فیلم علاوه بر اجرای یک آهنگ، به همراه اعضای ارکسترم حضور داریم. احتمالاً تیتراژ پایانی این فیلم را هم خودم بخوانم. در آن فیلم قطعه «بانو جان» را قرار داده اند و آقای منوچهر هادی پیشنهاد دادند که همین آهنگ را در تیتراژ هم استفاده کنیم. بعد از صحبتی که با تهیه کننده آئینه بغل داشتم ایشان اعلام کردند که شاید یک کار جدید دیگر هم برای تیتراژ استفاده کنیم. داستان اجرای من در آئینه بغل هم این است که محمدرضا گلزار نقش یک آدم ثروتمند را دارد و وقتی می خواهد دختر مورد علاقه اش را سورپرایز کند با هلیکوپتر داخل یک کشتی فرود می آید و من اعضای گروهم در آن کشتی مشغول اجرا هستیم. کلاً حضور کوتاهی دارم و دیالوگی هم ندارم.»
 
روزهای سینمایی این خواننده به زودی با فیلم جدید بیژن بیرنگ تکمیل می شود و او گفت:«یک پروژه سینمایی دیگر من هم جدیدترین فیلم آقای بیژن بیرنگ است که در آن فیلم نقش اول را دارم. این پروژه از حدود یک ماه دیگر آغاز می شود و قرار است حدود ده یا یازده قطعه برای این فیلم تولید کنم و کلاً یک اثر سینمایی موزیکال است. در این فیلم نقش خواننده را دارم و تیتراژهایش را هم خودم می خوانم. نقشی که دارم هم امیرعباس گلاب نیست و کلاً فیلم آقای بیرنگ یک موضوع عجیب و جالب دارد که به زودی جزئیاتش را اعلام می کنم.»
 
سوال دیگر ما هم از امیرعباس گلاب این بود که آیا ایفای نقش یک خواننده با توجه به کلیشه ای شدن این موضوع در سینمای ایران برایش ریسک نبود هم اعلام کرد:«طی این سالها پیشنهادهای زیادی برای بازیگری داشتم ولی موضوع فیلم بیژن بیرنگ نسبت به فیلم های دیگر متفاوت است. با توجه به موضوع فیلم، اگر بتوانم خوب بازی کنم تنها کسی می شوم که می تواند در نقش خواننده یک حضور درخشان داشته باشد. این روزها هیجان زیادی برای بازی در نقش اول فیلم بیژن بیرنگ دارم چون فیلمنامه کار قوی است و عوامل بسیار خوبی در این پروژه حضور دارند. نقش مقابل من هم به احتمال زیاد خانم الناز شاکردوست باشد.»
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1396 - 06:54

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

امیر خان خوش صدا و با احساس ❤❤❤

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

ایول بابا

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

هنرمند و با اخلاق❤

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

اوه

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

۱۱ ترک برای فیلم

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

وای دمت گرم

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

واقعا گلی وگلاب.. موفق باشی

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

خوب ها همیشه به حقشون میرسن

جمعه 28 مهر 1396 - 13:02

❤️❤️❤️

شنبه 29 مهر 1396 - 11:45

خوبه بعد اون همه سختی داره به جایگاه اصلیش میرسه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور امیرعباس گلاب در فیلم‌های «قاتل اهلی»، «آئینه بغل» و نقش اول فیلم جدید بیژن بیرنگ | موسیقی ما