برنامه یاد بعضی نفرات
 
پدرام فلسفی اواخر پاییز به صحنه می‌رود
موسیقی ما - پدرام فلسفی داور یازدهمین دوره جشنواره ملی موسیقی جوان که هفته پیش به پایان رسید، گفت: جشنواره موسیقی جوان هر سال نسبت به سال گذشته چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی با پیشرفت مواجه می‌شود و روند اجراهای آن صعودی است.

فلسفی در خصوص داوری‌های جشنواره و منصفانه بودن اهدای جوایز به نفرات برتر توضیح داد: در بخش گیتار کلاسیک که من افتخار حضور در میان هیئت‌داوران آن را داشتم، مشورت و اتفاق‌نظر خوبی میان داوران وجود داشت و فکر می‌کنم جوایز کاملاً منصافه به نفرات برتر اهدا شد.

نوازنده گیتار کلاسیک ضمن رضایت از سطح برگزاری جشنواره، پیشنهادانی را نیز مطرح کرد. فلسفی در این خصوص گفت: به نظرم جشنواره این ظرفیت را دارد که به شکل مردمی و پاپیولارتری برگزار شود. در بخش نهایی جشنواره که مخاطبان هم می‌توانند حضور پیدا کنند، سالن‌ اجرا تقریباً خالی بود که این‌یک نکته منفی است و من به مسئولان جشنواره پیشنهاد می‌کنم که برای دوره بعدی جشنواره موسیقی جوان تمهیداتی بیندیشند که مخاطبان موسیقی برای تشویق شرکت‌کنندگان به محل برگزاری جشنواره بیایند.

همچنین پدرام فلسفی در رابطه برنامه‌ اجراهای خود نیز توضیح داد: من به دنبال طراحی و برنامه‌ریزی کنسرت‌های متعددی هستم و احتمالاً در اواخر پاییز و اوایل زمستان روی صحنه می‌روم. رپرتواری که الآن دارم روی آن کار می‌کنم، "یک‌ شب موسیقی هندل" است و بعدازآن تصمیم دارم که مجدداً یک برنامه برای ارکستر گیتار به روی صحنه ببرم.

فلسفی در پایان صحبت‌هایش گفت: فعلاً برنامه‌ای برای اجرا در خارج از کشور و انتشار آلبوم ندارم و تمرکزم روی برگزاری کنسرت در داخل کشور است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1396 - 01:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پدرام فلسفی اواخر پاییز به صحنه می‌رود | موسیقی ما