برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور هنرمندان و موسیقیدانان نام‌آشنای کشور
آلبوم موسیقی «سربلندان» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
موسیقی ما - آلبوم موسیقی «سربلندان» از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری روز دوشنبه سوم مهرماه ساعت 17 با حضور فریدون شهبازیان، علی موسوی گرمارودی، فاضل نظری، حمیدرضا نوربخش، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، فريد سعادتمند، مسعود فروتن، وحید جلیلوند و عوامل تولید این اثر در سالن سوره رونمایی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی، مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «سربلندان» به آهنگسازی محسن جلیلی از تولیدات فاخر مرکز موسیقی حوزه هنری ساعت ۱۷ روز دوشنبه سوم مهرماه در تالار سوره حوزه هنری با حضور فریدون شهبازیان، سید علی موسوی گرمارودی، فاضل نظری، حمیدرضا نوربخش، علیرضا قزوه، سعید بیابانکی، فريدسعادتمند،مسعود فروتن، وحید جلیلوند و عوامل تولید این اثر و جمعی از شاعران و موسیقیدانان بنام کشور برگزار می شود.

آلبوم موسیقی «سربلندان» که از تازه ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری به شمار می رود، شامل 15 قطعه موسیقی با آهنگسازی محسن جلیلی و آواز هنرمندانی چون علی اصغر شاه‌زیدی، قاسم رفعتی، مظفر شفیعی، حسین علیشاپور، محمد معتمدی، بامداد فلاحتی، اشکان کمانگری، سروش بخشش و امیر حسین مدرس است. از ویژگی های این آلبوم می توان به اشعار استفاده شده در آن اشاره كرد كه از ميان آثار بزرگان ادبيات كلاسيك چون حافظ و مولوي و شاعران مطرح و شناخته شده کشور از جمله فاضل نظری، سید علی موسوی گرمارودی، عمران صلاحی، قادر طهماسبی (فرید)، سعید بیابانکی، علیرضا قزوه، عمران صلاحی و حبیب‌الله چایچیان (حسان) سروده شده است. این آلبوم از روز دوشنبه سوم مهرماه در بازار موسیقی منتشر می شود.

گفتنی است در این مراسم از آلبوم «ناسور» یکی دیگر از تولیدات مرکز موسیقی به مناسبت ماه محرم نیز رونمایی خواهد شد که مربوط به موسیقی فیلم «ناسور» با آهنگسازی فرید سعادتمند و کارگردانی کیانوش دالوند است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 مهر 1396 - 09:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم موسیقی «سربلندان» در حوزه هنری رونمایی می‌شود | موسیقی ما