برنامه یاد بعضی نفرات
 
شب آذری ها در وزارت کشور
آیهان و سه خواننده آذربایجانی روی صحنه رفتند
موسیقی ما - کنسرت موسیقی آذربایجانی با استقبال آذری‌های تهران روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت موسیقی آذربایجانی با حضور چهار خواننده آذری با نام‌های آیهان، الچین حسین او، بال اوغلان اشرف او، نامیق قارا چوخورلو، شب دوشنبه بیست‌وهشت شهریور در تالار وزارت کشور برگزار شد. آغاز این کنسرت با حضور آیهان خواننده آذری سرزمین خودمان آغاز شد، تالار بزرگ وزارت کشور سر تاسر از آذری‌های تهرانی پرشده بود و این در حالی بود که همگی با شور و شوق زیادی خواننده محبوب خود را همراهی می‌کردند.

او که به‌تازگی نخستین آلبوم خود را به نام مارال به بازار موسیقی ارائه کرده بعد از خوش‌وبش روی صحنه و معرفی مهمانان ویژه قطعات «سیم وزریم»، «نیه یوخ دییرسن»، «او گوزه ل خانمدی»، «آنا»، «بختور» را برای تماشاگران پرشور سالن اجرا کرد. وی در ادامه به اجرای قطعه پرسوز آنا پرداخت که با احساسات حاضران در سالن همراه شد ازجمله داریوش کاردان که با اشک‌های خود این قطعه را همراهی کرد.

در ادامه کنسرت بال اوغلان اشرف او به رو صحنه رفت و قطعات «آی اوچان قوشلار»، «شلاله»، «آنا»، «نه دندیر» را اجرا کرد. او بعد از حضور روی سن گفت: بسیار خوشحال هستم که امشب برای مردمان مسلمان ایران اجرا می‌کنم و باعث افتخارم است. وی در ادامه از نورپردازان سالن خواهش کرد تا نور را به روی تماشاگران حاضر در سالن بیندازند تا او بتواند مردمانی را که برایشان برنامه اجرا می‌کند را ببیند و از حضورشان قدردانی کند.

سپس قطعه‌ای را برای ادای دین به مقام مادر اجرا کرد و اظهار کرد که ما همگی تا ابد مدیون مادرانمان هستیم و خواهیم بود. سپس الچین حسین او به روی صحنه رفت و قطعات «ائولنمیره»، «داغلارا گنده ک»، «بابام»، «بیرمارال»، «آنا»، را اجرا کرد.

در پایان نامیق قاراچوخورلو خواننده مطرح آذربایجانی که همگی او را با کلیپ "روایت" می‌شناختند با تشویق فراوان حضار به اجرای برنامه‌ی خود پرداخت. این هنرمند قطعات «قلبیمده ووردو»، «پاپانین گول بالاسی»، «بورابیلم هارادی»، «روایت» را اجرا کرد. در هنگام اجرای قطعه"روایت" مردم داخل سالن به وجد آمده بودند. سورپرایز ویژه این کنسرت قطعه پایانی آن بود که در انتهای کنسرت هر چهار خواننده به روی صحنه رفتند و قطعه‌ی «مهربان اولاق» را با همکاری یکدیگر اجرا نمودند.

این کنسرت با همراهی ارکستر ریحان به سرپرستی حجت مبذول به روی صحنه رفت. داریوش کاردان، سیامک اطلسی،امیر جعفری،مرجانه گلچین، شهره سلطانی، مریم کاویانی، اتابک نادری، رز رضوی، سارا خوئینی ها و سیدعلی صالحی مهمانان ویژه این کنسرت بودند. همچنین بدلیل استقبال ویژه از این کنسرت قرار است تا بعد از اتمام ماه های محرم و صفر این اجرا تمدید شود.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 31 شهریور 1396 - 11:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آیهان و سه خواننده آذربایجانی روی صحنه رفتند | موسیقی ما