برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده هایی که تا پایان شهریور روی صحنه می روند +عکس
موسیقی ما - با نزدیک شدن به پایان شهریور و فرارسیدن ماه محرم برگزاری کنسرت ها نیز رو به اتمام است.

در ادامه این گزارش لیست کنسرت هایی که تا پایان شهریور به روی صحنه خواهند رفت را خواهید دید:

احسان خواجه امیری

احسان خواجه امیری خواننده پاپ طی سه روز در تاریخ 26، 27 و 28 شهریور در روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه در مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه خواهد رفت.


خواجه امیری در این کنسرت منتخبی از قطعه های پرطرفدار خود از آلبوم های مختلفش مانند «سی سالگی» را روی صحنه می‌برد.

در ابتدای کنسرت مردادماه خواجه امیری در شهر تهران تیزری از کنسرت خواجه‌امیری پخش شد که در آن نوازنده‌ها به‌تدریج خود را برای حضور روی صحنه آماده می‌کردند و خواننده نیز همراه با پدرش به سالن کنسرت می‌آمد.

این حقم نیست، سلام آخر، نابرده رنج، میوه ممنوعه، هرچی آرزوی خوبه، در مسیر زاینده‌رود، یه‌روزی میاد و «سی سالگی» از جمله قطعه‌هایی بود که خواجه امیری در کنسرت تابستانی خود آن‌ها را اجرا کرد.

احسان خواجه‌امیری در پایان برنامه قطعه «سی سالگی» را در حالی اجرا کرد که تصاویری از دوران کودکی او همراه با تصاویری از زمان تولد فرزندش پخش می‌شد و در این لحظه «گارشان» فرزند سه ساله او نیز روی صحنه در کنار پدرش قرار گرفت.

بهنام بانی

بهنام بانی در تاریخ 27 و 28 شهریور دوشنبه و سه شنبه ساعت 20:00 در فضای باز برج میلاد با طرفداران خود دیدارش را تازه می کند.

گفتنی است بهنام بانی چند سالی است که در عرصه موسیقی فعالیت دارد اما در یک سال اخیر طعم موفقیت را چشیده است.

وی از سال گذشته همکاری با حامد برادران را آغاز کرده و درست یک سال پیش قطعه موفق «علاقه خاص» را منتشر کرد و پس از آن همه‌ی قطعاتش با استقبال مخاطبین روبرو شده است.

بهنام بانی مردادم امسال در حالی طی 12 سانس روی استیج می‌رود که فروش بلیت کنسرت‌ هایش در زمان بسیار کوتاه و تمدیدهای پیاپی باعث شد در کانون توجهات اهالی موسیقی قرار بگیرد.

مهدی یراحی

کنسرت مهدی یراحی سه‌ شنبه 28 شهریور 1396 ساعت 21:30 در سالن همایش ایرانیان روی صحنه می رود.

این خواننده که در هفته‌های گذشته با خواندن تیتراژ فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد بار دیگر قابلیت های بالای خود در موسیقی و انتخاب‌هایش را نشان داده است، کنسرت پیش روی خود در ۲۸ شهریور را به همین نام یعنی کنسرت بیست و یک روز بعد روی صحنه خواهد برد.

مهدی یراحی پیش از این درباره لغو اجرای خود در فضای باز میلاد گفته بود: به دلیل گلایه‌های مخاطبان عزیزم نسبت به برگزاری کنسرت در فضای باز برج میلاد تصمیم به لغو اجرای بیستم شهریور گرفتیم و این موضوع را به اطلاع تهیه‌کننده محترم کنسرت هم رساندم. این تصمیم را برای احترام به خواسته‌ها و شأن مخاطبان اتخاذ کردیم چون ما همیشه به دنبال بالاترین کیفیت در کنسرت‌ها هستیم و اعتقاد دارم که این عزیزان شایسته بهترین‌ها هستند.

نیما علامه

نیما علامه به همراه مهران مستی در تاریخ دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 22:00 به روی صحنه می روند.

«مبارکم باشه» نخستین آلبوم سمی نیما علامه بود که در بهمن ماه سال گذشته منتشر شد تا این خواننده پس از مدت ها بتواند به جرگه خوانندگان رسمی کشور بپیوندد.

آلبوم «مبارکم باشه» نیما علامه از 10 قطعه به نام های «برگرد»، «سخته»، «مهلت»، «بیا کنارم باش»، «کی چشممون زد»، «پشیمونم»، «مبارکم باشه»، «تنهایی»، «روز جدایی» و «مرز محکم» تشکیل شده است.

شهاب صادقی

شهاب صادقی خواننده پاپ در تاریخ دوشنبه 27 شهریور ساعت 20:00 در سالن اریکه ایرانیان به روی صحنه می رود.

منبع: 
خبرگزاری میزان
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1396 - 01:44

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خواننده هایی که تا پایان شهریور روی صحنه می روند +عکس | موسیقی ما