برنامه یاد بعضی نفرات
 
با انتشار آلبوم «روایت مسطور»
قصه تاریخ سرزمین ایران به روایت گروه راک «ورطه»
موسیقی ما گروه راک «ورطه» جدیدترین آلبوم موسیقی خود را با نام «روایت مسطور» به طور رسمی در بازار موسیقی ایران منتشر کرد.
 
«ورطه» نام یک گروه راک ایرانی است که از سال 1393 (2014 میلادی) کار خود را آغاز کرد. هدف اولیه تشکیل این گروه، خلق آثار موسیقایی با رویکردی نو و مدرنیزه کردن مدها و مایه‌های موسیقی ایرانی با استفاده از فضای مدرن موسیقی راک و الکترونیک و در عین حال نزدیک به فرهنگ و سلیقه ایرانی بوده است.
 
«روایت مسطور» ده قطعه دارد که تاریخ سرزمین ایران، عمده شاکله ترک‌های این آلبوم است و هر کدام از ده آهنگ آلبوم بیانگر فضا و جهانی است متفاوت و راوی قصه دور و درازی از جای جای کتب تاریخی و اساطیری ایران است.
 
گروه «ورطه» چهار عضو دارد که عبارتند از رضا مرزبان (خواننده و گیتاریست لید)، سامان برزگر (گیتاریست ریتم) و آیدین پولادوند (درامر) و رضا مرزبان نیز به عنوان ترانه‌سرا در این آلبوم حضور دارد. این گروه در زمستان 94 برای اولین‌بار در ایران سبک «کرراک» را روی صحنه برده که «آنتالکیداس» آخرین تک آهنگ منتشر شده از گروه ورطه است.
 
آلبوم «روایت مسطور» توسط نشر «ساز و آواز کویر» منتشر و روانه بازار موسیقی شده که می‌توان آن را از مراکز فرهنگی کشور و همچنین رسانه‌های دانلود قانونی موسیقی، تهیه کرد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 12:53

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود قصه تاریخ سرزمین ایران به روایت گروه راک «ورطه» | موسیقی ما