برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین دوره این برنامه در عمارت روبه‌رو روی صحنه است
اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در فستیوال «روزهای صداهای تجربی»
موسیقی ما - دومین دوره «روزهای صداهای تجربی» طی چهار روز متوالی برگزار می‌شود. این فستیوال که از 21 شهریور آغاز  شده تا روز جمعه 24 شهریور در عمارت روبه‌رو روی صحنه خواهد بود.
 
روزهای صداهای تجربی که از زمستان سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و توسط خانه شماره چهار و با همکاری عمارت روبه‌رو برگزار می‌شود، مجموعه‌ای است از اجراهای موسیقایی-شنیداری که در قالب موسیقی الکترونیک تجربی، جز تجربی، موسیقی معاصر و اجرهای صدا و تصویر (A/V) ارائه می‌شود.
 
پیتر پیرحسینلو که به عنوان کیوریتور این فستیوال حضور دارد، درباره آن می‌گوید: «تجربه کردن هم‌سازی عمیقی با هنر دارد و تجربی و حتی پیشرو بودن اثری تنها وابسته به ژانر و سبک و سیاق آن نیست که شاید بیشتر مدیون خلاقانه و تیزهوشانه بودن مولف و خالق آن می‌باشد. به همین دلیل شاید در روزهای صداهای تجربی کمتر به دغدغه یکسان‌سازی آثار چه به لحاظ سبکی و چه به لحاظ انتخاب هنرمندان پرداخته‌ایم بلکه بیشترین سعی در مهیا کردن فضایی مناسب برای خلق اتفاقاتی نوآورانه و غیرقابل پیش‌بینی شده است.»
 
دومین دوره روزهای صداهای تجربی از ساعت 19:30 الی 22:30 در عمارت روبه‌رو به آدرس خیابان انقلاب، شرق به غرب، نرسیده به چهارراه ولی عصر، نبش بانک شهر، بن‌بست کیانپور، پلاک هفت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت «بلیتو» مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 شهریور 1396 - 16:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی در فستیوال «روزهای صداهای تجربی» | موسیقی ما