برنامه یاد بعضی نفرات
 
طنین موسیقی در شهرهای ایران همزمان با عید غدیر / از کاکو بند و سون تا احسان خواجه امیری، رضا صادقی، زانیار و عماد طالب‌زاده
موسیقی ما - هم زمان با  فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، عید امامت و ولایت و تعطیلات پیش رو، بازار اجرای کنسرت‌های موسیقی در شهرهای مختلف ایران گرم شده است و شاهد گلچینی از اجراهای مختلف اعم از سنتی، پاپ و حتی موسیقی تلفیقی هستیم.

احسان خواجه امیری در گرگان

احسان خواجه امیری خواننده موسیقی پاپ امروز پنجشنبه 16 شهریورماه در سالن فخرالدین اسعد گرگانی برای طرفداران خود می‌خواند.

هومن نامداری رهبری ارکستر احسان خواجه امیری را بر عهده دارد و هومن غفاری(درامز)، کامیار ماندگاریان و علی ضرابی(ترومپت)، محمد کاظمی(کیبورد)، مهرداد هزارخوانی(گیتار باس)، سیامک کریم‌پور (ترومبون)، امید حجت (گیتار الکتریک)، احسان نی‌زن (ویلن) و سیامک پناهی به عنوان نوازنده (پرکاشن) دراین کنسرت هنرنمایی می‌کند.

 

عماد طالب زاده در کلاردشت

عماد طالب زاده خواننده پاپ که مدتی از فعالیت رسمی و مجاز در کشور دور بود، در سالن بعثت کلاردشت به اجرای  برنامه می‌پردازد. این خواننده روز پنجشنبه 16 شهریورماه ساعت 21:30 در این شهر روی صحنه خواهد رفت.

 

کنسرت ناصر وحدتی در رشت

کنسرت موسیقی گیلکی ناصر وحدتی خواننده شرق گیلانی در روزهای  پنجشنبه و جمعه 16 و 17 شهریورماه به مناسبت عید غدیر در رشت برگزار می‌شود.

وحدتی که در کنسرت‌های متعدد خود، شورانگیزترین آوازهای فولکلور موسیقی گیلان را خوانده و عشقش را به گیلان به نمایش گذاشته است.

 

گروه موسیقی ئاسو در بوکان

فرهنگ سرای سیمرغ شهر بوکان در استان آذربایجان غربی در روزهای ١٦ و ١٧ شهریورماه میزبان هنرنمایی هنرمندان موسیقی سنتی استان همدان خواهند بود.

در این کنسرت که با عنوان کنسرت موسیقی "ئاسو" و به سرپرستی ئاسو عبدالله بیگی اجرا می شود، علاوه بر هنرمندان همدانی چند هنرمند هم از شهر بوکان حضور دارند.

گروه موسیقی سنتی "ئاسو" را در این اجرا مرتضی فطری (نوازنده تار)، فرهادکریمی(نوازنده سنتور)، کریم صالحی (نرمه نای)، ئاسو عبدالله بیگی (نوازنده کمانچه)، وحید ربیع پور (نوازنده دف)، محمود سهرابی (نوازنده تنبک)، اسماعیل کوچری(نوازنده ضرب کردی) و حبیب احمدی (خواننده) همراهی می کنند.

 

زانیار خسروی در قزوین

زانیار خسروی خواننده موسیقی پاپ جمعه 17 شهریورماه در  مجتمع تالار شهر قزوین روی صحنه می رود و با طرفداران خود در این شهر دیدار می کند.

زانیار خسروی در کارنامه هنری‌اش آلبومی با عنوان "بیست و هشت" دارد که چند سال قبل و در زمان انتشار، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان این خواننده رو به رو شد.

 

گروه کاکوبند در بندرعباس

گروه موسیقی کاکوبند بعد از اجراهای موفقی که ابتدای سال جاری  در  شهرستانها داشت این بار قرار است روز جمعه 17 شهریورماه در سالن شهید آوینی بندرعباس با مخاطبان خود دیدار کنند.

کنسرت جدید کاکو بند از لحاظ رپرتوار تفاوت زیادی با اجراهای گذشته ندارد ولی در بخش پرفورمنس و بخش موزیکالیته بسیار متفاوت عمل خواهد کرد. قطعات "هوکو هوکو"، "هبوط"، "رقص در آتش"، "هرچه باداباد"، "رقص در قفس"، "رستاخیز" و "سیاره من" از آلبوم "دعوت" و قطعه "بهشت" و... در این کنسرت اجرا خواهند شد.

نیما صرافی مهر و پویا صرافی مهر دو برادر و دو عضو اصلی این گروه را تشکیل می دهند.

 

 گروه پازل در بندرعباس

گروه پازل برای اولین بار در روز شنبه 18 شهریورماه در بندرعباس به اجرای برنامه می‌پردازد.

سعید جامع نوازنده درامز، حمید یزدان‌فر گیتارباس، سهراب ستاری گیتاراسپانیش، نوید رهنما نوازنده پرکاشن، میلاد دهقان و نیما عباسی از دیگر اعضای این گروه موسیقی هستند که در کنار آرین بهاری و علی رهبری این گروه را همراهی می‌کنند.

رضا صادقی در آبادان

رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ کشور در ادامه تور کنسرت‌های خود 18 شهریورماه در سینما نفت آبادان اجرای برنامه می‌کند.

این خواننده در سانس اول از ساعت 20 و در سانس دوم از ساعت 22:30 بر روی صحنه خواهد رفت. این کنسرت به تهیه‌کنندگی موسسه فرهنگی هنری "باران کیمیا اروند" به مدیریت رضا قصوری و با همکاری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد اروند و اداره ارشاد شهرستان آبادان تهیه و تدارک دیده شده است.

گروه موسیقی سون در متل قو

گروه موسیقی  پرطرفدار سون 18 شهریورماه سال جاری ساعت 21 در سالن آزادگان متل قو به صحنه می‌رود.

""دوباره دلم گرفته"، "باور"، "ستاره"، "خواهش"، "ادعا"، "یه راهی پیش روم بذار"، "اعتراف"، "من بی تو می‌میرم"، "عشق من"، "با تو می مونم"، "دوست دارم"، "اولین عشق" و... قطعات اجرایی این کنسرت خواهد بود.

احمد حضرتی (بوزوکی)، بهروز علیاری (کیبورد)، سعید حسن‌زاده (گیتار بیس)، رضا رفتاری (درامز)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی‌زاده (گیتار)، محمد زمانی (کیبورد) و هادی جداری (ساکسفون) اعضای ارکستر گروه سون در این کنسرت هستند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهریور 1396 - 01:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود طنین موسیقی در شهرهای ایران همزمان با عید غدیر / از کاکو بند و سون تا احسان خواجه امیری، رضا صادقی، زانیار و عماد طالب‌زاده | موسیقی ما