برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی و تنظیم «مصطفی فرمانی»
«تهمینه» در زادروز «تهمینه میلانی» منتشر شد
موسیقی ما - «مصطفی فرمانی» آهنگساز و تنظیم‌کننده به مناسبت زادروز «تهمینه میلانی» قطعه‌ای تولید و منتشر کرد. این قطعه که «تهمینه» نام دارد با آهنگسازی و تنظیم «مصطفی فرمانی» و میکس و مسترینگ «محمدعلی توتونچی» تولید شده است.
 
«تهمینه» میلانی کارگردان، فیلمنامه‌نویس و فعال اجتماعی یکی از پرکارترین سینماگران زن ایرانی محسوب می‌شود. او در کارنامه هنری خود بارها به موضوعات اجتماعی خصوصاً در حوزه زنان پرداخته و آثار شاخص و قابل توجهی در این زمینه خلق کرده است؛ فیلم‌هایی چون بچه‌های طلاق، دو زن، نیمه پنهان، شب‌های تهران، بمانی، واکنش پنجم، زن زیادی، آتش بس، سوپر استار و... که علاوه بر جلب نظر منتقدین و کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های معتبر داخلی و خارجی، با اقبال عمومی هم روبرو شدند.
 
مصطفی فرمانی که پیش از این آلبوم «لوکوموتیو» از او منتشر شده بود، مجموعه‌ای شامل سه قطعه موسیقی را به مناسبت تولد و تقدیر از فعالیت هنری «تهمینه میلانی» آماده کرده که در آستانه اکران فیلم جدید این کارگردان منتشر خواهد شد. او همچنین دو قطعه دیگر برای تقدیر از «رخشان بنی‌اعتماد» و «پوران درخشنده» دیگر بانوان فیلمساز سینمای ایران ساخته که به زودی در اختیار مخاطبین قرار خواهند گرفت.

«تهمینه» را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 22:31

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تهمینه» در زادروز «تهمینه میلانی» منتشر شد | موسیقی ما