برنامه یاد بعضی نفرات
 
با صدای مهدی جزینی
آلبوم «کیمیا» با تصویری از موسیقی دهه شصت منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «کیمیا» با صدای مهدی جزینی و با تصویری از موسیقی پاپ راک دهه شصت منتشر شد. این خواننده موسیقی پاپ پس از سال‌ها دوری از کشور با خواندن تیتراژ ابتدا و پایانی برنامه «رد پای تو» که از ماه‌ها پیش از شبکه دو سیما پخش می شد به عرصه موسیقی مجاز کشور وارد شد و مورد استقبال قرار گرفت. این تیتراژ  در آلبوم کیمیا هم قرار دارد.
 
مهدی جزینی هدفش از انتشار آلبوم کیمیا را در واقع تلاشی برای به تصویر کشیدن موسیقی گمشده دهه شصت که به خاطر آسیب‌های ناشی از جنگ کمرنگ شده بود عنوان کرده است. همچنین او به این نکته اشاره کرده که در آلبوم‌های بعدی‌اش موسیقی امروز را هم به تصویر خواهد کشید.
 
او درباره این آلبوم ادامه داد:«امید است با انتشار کیمیا برای نوجوانانی که دوست دارند دستی بر پیشرفت موسیقی این مرز و بوم داشته باشند، راه هموارتری برای درک موسیقی دهه‌های گذشته ایجاد شود و تصمیم بهتری برای انتخاب شعر و نوع موسیقی انتخابی‌شان اتخاذ گردد. به گونه‌ای که ماندگاری اثر بار دیگر در تاریخ  فرهنگی کشور عزیزمان باب شود و اصالت دنباله‌دار فرهنگ هزاران ساله ایران بزرگ با نگرش طولی دقیق بر موسیقی دهه‌های قبل، حفظ شود.»
 
این آلبوم به همت شرکت نت هشتم و در 12 قطعه منتشر شد که شامل 7 قطعه با کلام و 5 قطعه بی‌کلام است.

مهدی جزینی، بهزاد پورآزادی و محمد بکرانی ترانه‌های این آلبوم را سروده‌اند و ملودی‌ و تنظیم قطعات آلبوم توسط مهدی جزینی‌‌‌، کاوه پورکهنوجی و زهرا تنوری ساخته شده و همچنین ضبط کلیه قطعات آلبوم در استدیو ارمغان پدیده انجام شده است.

در ادامه دموی این آلبوم را می‌توانید بشنوید. 
دموی آلبوم «کیمیا»
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 شهریور 1396 - 14:39

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «کیمیا» با تصویری از موسیقی دهه شصت منتشر شد | موسیقی ما