برنامه یاد بعضی نفرات
 
عضو گروه «رامبرانت تریو» روز جمعه به دیدار مخاطبانش می‌رود
آلبوم «رهگذر» اثر تونی اورواتر منتشر شد
موسیقی ما - آلبوم «رهگذر» اثر تونی اورواتر  (Tony Overwater)، همزمان با حضور این هنرمند به همراه گروه «رامبرانت تریو» در ایران جهت اجرای کنسرت با کیهان کلهر، از سوی شرکت «رهگذر هفت اقلیم» منتشر شد.
 
این مجموعه برگرفته از مستندی هشت اپیزودی تحت عنوان OM DE OUDE WERELDZEE است که براساس سفر یک سیاستمدار هلندی به نام «ابراهام کوپر» تهیه شده است. تونی اورواتر آهنگساز و نوازنده کنترباس به درخواست کارگردان مستند، عهده‌دار ساخت موسیقی این مجموعه بوده است.
 
در این مجموعه نوازندگانی از یونان، فلسطین، آلمان و هلند با احاطه بر موسیقی بالکان، عثمانی، عربی، یونانی و همچنین موسیقی غربی گرد هم آمده‌اند. سفر ابراهام کوپر در سال 1905 منبع الهامی بود تا این اثر با بهره از مو سیقی خالص و پرشور مناطقی چون رومانی، خاورمیانه، آفریقای شمالی، اندونزی، ایتالیا، یونان و با سازبندی‌های شرقی (هارمونیم، فریم درام، عود، فورته پیانو ساخت قرن هجدهم، ویولن ساخت قرن هفدهم) به وجود آید. اثری که می‌توان آن را به پالتی از اصوات کمتر شنیده شده تشبیه کرد.
 
مراسم رونمایی از آلبوم موسیقی «رهگذر» روز جمعه 17 شهریور با حضور خالق اثر و نوازنده کنترباس (تونى اورواتر) و گروه رامبرانت تریو از ساعت 17 تا 19 در «شهرکتاب دانشگاه» به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، ابتدای خیابان بزرگمهر برگزار می‌شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 18:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «رهگذر» اثر تونی اورواتر منتشر شد | موسیقی ما