برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از موفقیت‌های «اشارات نظر»
دومین آلبوم باکلام میلاد درخشانی منتشر شد
موسیقی ما صبح امروز دومین آلبوم باکلام میلاد درخشانی با نام «حرف بزن» توسط نشر و پخش جوان منتشر شد.
 
این آلبوم که آهنگسازی و تنظیم تمام قطعاتش (به سیاق تمام آثار این هنرمند) بر عهده میلاد درخشانی بوده، به گفته خالقش در کمتر از یک سال به سرانجام رسیده و شامل ده قطعه با نام‌های «بی‌وقفه»، «ببند چشمت را»، «خسته‌ام»، «باده کم‌کم»، «غم»، «قصه»، «حرف بزن»، «به هیچ سو»، «یک دم» و «عمر» دارد که چندی پیش قطعه «بی‌وقفه» از این آلبوم منتشر شده بود.
 
این آهنگساز درباره آلبوم تازه‌اش می‌گوید: «طبیعتاً در این آلبوم هم، سلیقه شخصی من که مخاطب هم با آن آشنایی دارد، شنیده می‌شود و تغییر عجیبی در کارهایم رخ نداده است. اما در تنظیم‌ها و رنگ‌آمیزی صوتی، سعی کرده‌ام متفاوت عمل کنم. هسته و پایه اصلی قطعات، همانی است که در آلبوم «اشارات نظر» از من شنیده‌اید اما مسلماً سلایق و درونیات هر شخص در طول زمان تغییر می‌کند و بعد از تمام شدن آلبوم متوجه شدم که گذر زمان می‌تواند چه تأثیراتی روی روند آهنگسازی بگذارد. به شخصه با موسیقی این آلبوم، ارتباط نزدیکی برقرار کرده‌ام و فکر می‌کنم مخاطبانم هم می‌توانند با این آلبوم، همان ارتباط قلبی گذشته را برقرار کند.»
 
او که معتقد است اصولاً ترانه -به آن معنی که در موسیقی پاپ وجود دارد- به فضایش نزدیکی ندارد، اکثر اشعار آلبوم «حرف بزن» را از شعرای معاصر انتخاب کرده و به این ترتیب نام هنرمندانی چون مهدی اخوان ثالث، حسین منزوی، محمدعلی بهمنی، سهیل حسینی، مهدی نمازی و همچنین خیام در آن به چشم می‌خورد.
 
درخشانی در این آلبوم نوازندگی گیتار، گیتارباس، پرکاشن و سه‌تار را خود برعهده داشته و در کنارش نوازندگان به نامی چون پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، نیما رمضان، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری‌پویان و ژوبین کلهر ساز زده‌اند.
 
مراسم رونمایی از آلبوم «حرف بزن» روز جمعه 17 شهریور از ساعت 19 در «خانه فرهنگی رایزن» به نشانی خیابان باهنر (نیاوران)، پایین‌تر از سه راه یاسر (به سمت تجریش)، شماره ی 311 برگزار  می‌شود که حضور در این مراسم برای عموم آزاد است. علاوه بر آن قرار است در چندین شهرستان هم مراسم رونمایی این آلبوم برگزار شود و پس از ماه محرم و صفر نیز کنسرت‌های «حرف بزن» روی صحنه برود که جزئیات آن اعلام خواهد شد.
 
سایت «موسیقی ما» از تمامی مخاطبان فهیم موسیقی درخواست دارد تا به جهت حفظ حقوق مادی و معنوی مولفان، نسبت به تهیه نسخی اصلی این آلبوم اقدام نمایند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 16:03

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 6 مهر 1396 - 00:35

بین این همه کار تکراری تو موسیقی کشورمون
همچین آلبوم هایی خیلی جای تقدیر داره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دومین آلبوم باکلام میلاد درخشانی منتشر شد | موسیقی ما