برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار سال تمرکز روی اولین آلبوم یک گروه الکتروراک نتیجه داد
«تونل» قصه‌اش را با «بادهای بی‌پایان» روایت می‌کند
موسیقی ما - مراسم رونمایی از اولین آلبوم گروه موسیقی «تونل» با نام «بادهای بی‌پایان»، روز سه‌شنبه چهاردهم شهریور، ساعت 18 در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود. این آلبوم اولین تجربه موسیقایی گروه است که ساخت و تولید آن نزدیک به 4 سال به طول انجامیده است. این آلبوم اولین تجربه موسیقایی گروه است که ساخت و تولید آن نزدیک به 4 سال به طول انجامیده است.
 
سبک این گروه موسیقی راک-الکترونیک است که با اشعاری غیرمتعارف و رویاگونه و ساخت جلوه‌های صوتی در آهنگسازی و تنظیم، سعی در خلق فضایی متفاوت دارند. هرچند به گفته اعضای گروه آنها خود را به سبک خاصی گره نمی‌زنند و آنچه در لحظه برایشان اتفاق می‌افتد را تبدیل به کلمات و موسیقی می‌کنند.
 
سامان خانبابایی (خواننده، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده گیتار الکتریک)، بهروز هداوند (شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده کیبورد) و سهیل خانبابایی (آهنگساز، نوازنده گیتار کلاسیک ، آکوستیک و طراح گرافیک و تصویرساز)  اعضای این گروه موسیقی هستند که قرار است اولین آلبوم خود به نام «بادهای بی‌پایان» را طی روزهای آینده رونمایی و منتشر کنند.
 
اعضای گروه دلیل طولانی شدن تولید این اثر را دقت و وسواس در مراحل مختلف تولید این اثر می‌دانند. از دیگر مشخصه‌های گروه این است که تمامی مراحل ساخت آلبوم (نوشتن ترانه، آهنگسازی، تنظیم، تصویرسازی و گرافیک و...) را اعضای گروه انجام می‌دهند که دلیل این کار را یکدست و یکرنگ بودن فلسفه و دیدگاهشان در تمامی مراحل ساخت می‌دانند.
 
آلبوم موسیقی «بادهای بی‌پایان» با یک قصه که توسط راوی گفته می‌شود شروع شده و هر آهنگ قصه‌ای را روایت می‌کند که در نهایت و در آخرین آهنگ از این مجموعه، تکه‌های پازل قصه کامل می‌شود و قصه این آلبوم به پایان می‌رسد.
 
به گفته اعضای گروه «تونل»، این قصه‌گویی و تصویرسازی قرار است در آلبوم‌های بعدی گروه نیز روایت شود. گروه «تونل» هم اکنون مشغول آماده‌سازی برای اجراهای زنده و تولید آلبوم بعدی خود هستند.

این گروه قطعه «ستاره صبح» از این آلبوم را برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار داده که می‌توانید آن را از «تماشاخانه» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 شهریور 1396 - 10:45

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «تونل» قصه‌اش را با «بادهای بی‌پایان» روایت می‌کند | موسیقی ما