برنامه یاد بعضی نفرات
 
نهم شهریور با رهبری شهرداد روحانی برگزار می‌شود
کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در باغ عفیف‌آباد
موسیقی ما - ارکستر سمفونیک تهران که اجرا در شهرهای مختلف کشور را در دستور کار دارد، در تازه‌ترین سفر استانی خود، پنج‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ در باغ «عفیف‌آباد» شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت. رهبری این اجرا را شهرداد روحانی به عهده دارد.
 
در این اجرا، علاقه‌مندان موسیقی در شیراز شاهد هنرنمایی ۸۰ نوازنده خواهند بود که قطعاتی چون سوییت «دریاچه قو» اثر پیتر چایکوفسکی، «آواهای اسلوانی» اثر آنتون دورژاک، «دانزون شماره ۲» اثر آرتورو مارکز، «موسیقی فیلم» اثر هنری مانسینی و «بر باد رفته» از ماکس اشتاینر را به اجرا در می‌آورند. در این کنسرت دو قطعه «حماسه» و «فریاد تهی» نیز از «شهرداد روحانی» اجرا می‌شود. «خاک مهرآیین» از علی‌اکبر قربانی، «خوشه‌چین» اثر روح‌الله خالقی و «وطنم»، دیگر قطعات این اجرا هستند.
 
بر اساس برنامه‌ریزی بنیاد فرهنگی هنری رودکی، دو ارکستر ملی و سمفونیک تهران ماهانه اجراهایی در خارج تهران دارند. ارکستر سمفونیک تهران، پیش از این میهمان علاقه‌مندان موسیقی در شهرهای بوشهر، عسلویه و آبادان بود. این ارکستر، همچنین تابستان امسال در برنامه ویژه‌ای با ارکستر راونای ایتالیا به اجرای کنسرت مشترک پرداخت.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت اجرای شیراز ارکستر سمفونیک تهران به سایت فرهنگ تیکت مراجعه کنند. همچنین سه آموزشگاه موسیقی آرشه، مقام و دلشدگان در شهر شیراز بلیت‌های این رویداد را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
 
کنسرت ارکستر سمفونیک تهران، ۹ شهریور از ساعت ۲۱ در باغ موزه عفیف آباد شیراز برگزار می‌شود.
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1396 - 18:51

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت ارکستر سمفونیک تهران در باغ عفیف‌آباد | موسیقی ما