برنامه یاد بعضی نفرات
 
"سنگ و سبو" با صدای مسعود کهریزی رونمایی می‌شود
موسیقی ما - بیست و سومین محفل شعر و موسیقی "اتفاق ترانه" شنبه چهارم شهریورماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار خواهد شد و در پی آن آلبوم "سنگ و سبو" با صدای مسعود کهریزی رونمایی می شود.

آلبوم موسیقی "سنگ و سبو" از تازه‌ترین تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری است که شامل 8 قطعه موسیقی از آثار بزرگانی چون همایون خرم، حبیب الله بدیعی، جواد لشگری و جهانبخش پازوکی با تنظیم تازه ای از بابک شهرکی و صدای مسعود کهریزی است.

این آلبوم از 6 قطعه موسیقی ارکسترال با ترانه‌های رهی معیری، سیمین بهبهانی، مهدخت مخبر، جهانبخش پازوکی، تورج نگهبان و دو قطعه آوازی از اشعار حافظ و هما میر‌افشار نیز استفاده شده است.

مسعود کهریزی در رابطه با ویژگی های این آلبوم گفت: آلبوم "سنگ و سبو" تلفیق اصالت و سلیقه مردم است و در آن عاطفه و احساس بسیار پررنگ شده است. با توجه به آهنگ‌سازی آثار، تنظیم بدیع و نوازندگان مطرح این آلبوم می توانیم بگوییم که در این آلبوم حاکمیت احساس در ملودی ناب و ترانه را بر صداهای شلوغ و پرهیاهو شاهد هستیم.

در پایان برنامه "اتفاق ترانه"، دو قطعه از آلبوم "سنگ و سبو" توسط خواننده به صورت زنده برای مخاطبان اجرا خواهد شد. علاقه مندان برای اطلاع از سایر بخش‌های این محفل ماهانه می‌توانند‌ به اخبار تکمیلی در وب‌سایت مرکز موسیقی حوزه هنری به نشانی www.musicenter.ir مراجعه کنند.

بیست و سومین محفل شعر و موسیقی "اتفاق ترانه" به همت مرکز موسیقی و موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر (مرکز محافل و جشنواره ها حوزه هنری) با اجرای علیرضا بدیع، شاعر و ترانه‌سرا  شنبه، چهارم شهریورماه ساعت 17 در تماشاخانه مهر حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقه‌مندان به ادبیات در این مراسم آزاد است.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 شهریور 1396 - 02:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود "سنگ و سبو" با صدای مسعود کهریزی رونمایی می‌شود | موسیقی ما