برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آهنگسازی و سرپرستی حسین سلیمانی
گروه سایه‌سار کنسرت «بت عیّار» را روی صحنه برد
موسیقی ما - کنسرت گروه «سایه‌سار» به سرپرستی و آهنگسازی حسین سلیمانی، روز جمعه ۲۰ مرداد با استقبال مخاطبانش در تالار رودکی برگزار شد. «بت عیّار» عنوان این برنامه بود که وام گرفته از یکی از اشعار مولوی با مطلع «هر لحظه به شکلی بت عیّار بر آمد؛ دل برد و نهان شد» است که در پارت دوم برنامه اجرا شد.
 
در این اجرا، حسین سلیمانی (کمانچه)، علی بشردوست (سنتور)، آنارام زهرائی (تار)، علیرضا عسکران (پیانو)، کاوه وزیری (گیتارباس)، مهرپاد زحمتکش (تنبک) و بهروز پرتویی (درامز) به هنرنمایی پرداختند و امیر رفعتی به عنوان خواننده گروه را همراهی کرد.
 
این برنامه که در ژانر موسیقی تلفیقی و بر مبنای موسیقی دستگاهی ایرانی آهنگسازی و تنظیم شده بود، در دو قسمت بیات اصفهان و دستگاه نوا روی اشعاری از مولانا جلال‌الدین بلخی اجرا شد.
 
در قسمت اول برنامه قطعات و تصانیف «یکبارگی»، «دیوانه»»، تکنوازی درامز، «باز بیا»، آواز با پیانو و «شهزاده رویا» در آواز بیات اصفهان اجرا شد و در قسمت دوم نیز قطعات و تصانیف «مست و دیوانه»، دونوازی تار و سنتور، «دوش دوش»، دونوازی کمانچه و پیانو، «بت عیّار» و تصنیف محلی خراسانی در دستگاه نوا اجرا شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 13:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه سایه‌سار کنسرت «بت عیّار» را روی صحنه برد | موسیقی ما