برنامه یاد بعضی نفرات
 
روز پیانوی کلاسیک ایرانی در تقويم فرهنگى ایران نام‌گذاری می‌شود
پیانو کلاسیک ایرانی توسط «پویان آزاده» ثبت ملی شد
موسیقی ما - دهم مرداد ماه در اجرای ماده 12 کنوانسیون بین‌المللی حفظ میراث فرهنگی ناملموس، «پیانو کلاسیک ایرانی» و شیوۀ نواختن پیانوی استاد مرتضی محجوبی توسط «پویان آزاده» به ثبت ملی رسید. این شیوه توسط «پویان آزاده» تحقيق، ارائه، اجرا و دفاع شده بود و هم‌اکنون در فهرست آثار ملى در خطر ايران قرار گرفت.

در این برنامه  پویان آزاده که از شاگردان جواد معروفی است و  در سال 1392 به عنوان نوه هنری مرتضی محجوبی شیوه نت نویسی او را به ثبت ملی رسانده بود و دکترایش را با موضوع «پیانو کلاسیک ایرانی» با درجه عالی از دانشگاه مارتین لوتر آلمان دریافت کرده است، به ویژگی های منحصر بفرد «پیانو کلاسیک ایرانی» پرداخت و در بخشی از برنامه محمد صادق اسحاقی (خواننده) برای بررسی ویژگی های جواب آواز در پیانو کلاسیک ایرانی پیانو پویان آزاده را همراهی کرد.

پس از توضیحات و اجرای پویان آزاده از شیوه های نوازندگی استاد محجوبی و استاد معروفی، مکتب «پیانو کلاسیک ایرانی» و شیوۀ نواختن پیانوی استاد مرتضی محجوبی با اکثریت آرا در فهرست میراث ناملموس ایران به ثبت ملی رسید.در این مراسم خاندان محترم استاد مرتضى خان محجوبى ، استاد بزرگ لشگرى، ژاله محجوبى، بهروز وجدانى، عليرضا مير علينقى، ، مهناز محجوبی و بسیاری دیگر از اساتید حضور داشتند. قابل ذکر است در حاشیه این جلسه از استاد بزرگ لشگری که از همکاران و دوستان استاد مرتضی محجوبی و استاد جواد معروفی  بوده نیز تجلیل شد و نام این استاد برجسته موسیقی به‌عنوان یکی از حاملان میراث‌فرهنگی ناملموس ثبت شد.

قرار است طی مراسمی، از احکام ثبت «پیانو کلاسیک ایرانی» رونمایی شده و دهم مرداد ماه روز پيانو کلاسیک ايران در تقويم فرهنگى ایران نام گذاری شود.
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1396 - 15:39

دیدگاه‌ها

شنبه 14 مرداد 1396 - 15:57

دوست عزیز من دکتر جاوید واردی هستم و سالها پیش این طرح را دادم.آقای آزاده با ارتباطات این حرکت را کردند.من دکتری موسیقی شناسی با پایان نامه در مورد پیانوی کلاسیک ایرانی در دانشگاه اتنوموزیکولوژی برلین (BERLINER UNIVÄRSITAT AND HEILIGE NACHT)هستم.جا داشت آزاده از من یاد کند

شنبه 14 مرداد 1396 - 16:58
امير پيروى

سلام.
شما با نامى جعلى و نام دانشگاهى كه اصلا وجود خارجى ندارد قصد تخريب استاد پاك و بى نظيرى همچون استاد دكتر پويان آزاده را داريد؟ خداوند شما را به راه راست هدايت كند جناب آقاى "جاويد واردى"!!!!!

31.2.253.75
شنبه 14 مرداد 1396 - 17:45

نشد کسی کاری برای موسیقی این کشور انجام بده و شخصی نیاد براش حاشیه بسازه !! به جای قدردانی ماست ظاهرا !! واقعا نمیدونم چرا ما ایرانی ها اینجوری هستیم ؟!! من که راجع به اسم آقای به اصطلاح دکتر جاوید واردی سرچ کردم اصلا شخصی با این نام وجود خارجی نداره !! جالبه شما لطف کن تو کامنت بعدیت یه بیوگرافی از خودت که در جایی ثبت شده بزار آقای دکتر بعلاوه آدرس سایت دانشگاهتون، بعد شما سعی کن تو زندگیت بیشتر سعی و تلاش کنی حداقل یه بیوگرافی واسه خودت درست کنی که حداقل با یه جستجوی ساده یه اسمی ازت تو اینترنت بالا بیاد ! این چه مدرک دکترایی هست که شما تا این درجه تو این دانشگاه بالا رفتی بعد یه اسم از حضرت عالی در هیچ جایی وجود نداره !! جای تعجبه واقعا !! طرف با فوق لیسانس دانشگاه آزادش یه سرچ بزنی ازش حداقل دو تا مقاله بالا میاد !! دانشگاه آلمان باشی اونم مقطع دکترا بعد هیچ اسمی ازت نباشه واقعا خیلی جالبه !!! در ضمن جناب دکتر آزاده انقدر بیوگرافی قوی در تمام دنیا دارند که هیچ احتیاجی به روابط ندارند با کوچکترین سرچی هم اسم ایشون در سایت های اروپایی هست، از چندین سال قبل، کشورهایی که همه میدونن جز با توانایی شخصی هیچ کسی نمیتونه خودش رو مطرح کنه، ایشون رو در اخبار تلویزیون آلمان هم نشون دادن و تیتر روزنامه های خبری آلمان بودن، به هر حال من که به شخصه برای شما دعا میکنم ان شا الله شما هم روزی به موفقیتی دست پیدا کنین تا ما هم خوشحال بشیم ولی حسادت چیزجالبی نیست همیشه اول به خود آدم لطمه میزنه

شنبه 14 مرداد 1396 - 18:37

آقای دکتر تبریک عرض میکنم شما باعث افتخار ایران و ایرانی هستین. میبینم که هیچی نشده حسادت به جان بعضی افراد افتاده اونم با اسم جعلی و نام دانشگاه جعلی میخوان حاشیه درست کنند .. خدا ان شا.. به راه راست هدایتشون کنه. امیدوارم کما فی السابق همواره موفق و افتخار آفرین باشین

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 07:49
جاوید واردی

حضرت آقای شاهین !! ندانسته سخن مگو ..در دنیا برای هر علتی معلولی وجد دارد.کمی هابرماز و مارکوزه مطالعه کن.آقای محترم چراغی در حقیقت وجوددارد که در دروغ به مانند چلچراغ است.روشنایی دروغ چشم را میزند و باعث میشود چشم آب مروارید بگیرد.در مقابل حقیقت تعظیم کنید و دستان حقیقت را ببوسید اگرچه به مانند انتهای خیار تلخ و بی مزه باشد.چاکر دکتر جاوید وَررادی آشتیان.

37.98.103.181
یکشنبه 15 مرداد 1396 - 15:07
شاهین احمدی

حضرت آقای واردی !! من همیشه دانسته سخن گفتم و اتفاقا الان چشمانم به وضوح حقیقت را میبیند، حقیقت جناب آقای دکتر پویان آزاده هست و باطل شما، شما باید بر دستان حقیقت بوسه بزنی که نشانه قدردانی از زحمات هست، شمایی که آدم فرصت طلبی هستی و حتی هیچ نام و نشانی نداری !! جناب آقای مزدا انصاری هم الان لطف کردن و فرمودن که شما شاگرد یکی از دوستان به نام س. ا بودی بعد اومدی اینجا ادعای پروفسوری میکنی ؟!!! همین شماها هستین که آبروی اساتیدتون و برخی اشخاص محترم رو به خطر میندازین، این یک بیماریه خدا ان شا الله شفا بده و شما رو هم روزی پروفسور کنه.

151.242.204.122
شنبه 14 مرداد 1396 - 18:43

آقای دکتر تبریک عرض میکنم شما باعث افتخار ایران و ایرانی هستین. میبینم که هیچی نشده حسادت به جان بعضی افراد افتاده اونم با اسم جعلی و نام دانشگاه جعلی میخوان حاشیه درست کنند .. خدا ان شا.. به راه راست هدایتشون کنه. امیدوارم کما فی السابق همواره موفق و افتخار آفرین باشین

شنبه 14 مرداد 1396 - 19:05

کاش سایت وزین موسیقی ما در انتخاب اخبار دقت کند.اینجانب دکتر جاوید واردی به دلیل بی توجهی به این کار بزرگ که قبلا از طرف من انجام شده سخت از جناب آزاده رنجش دا م.مزدا انصاری هم همه جا پر کرده که آزاده این کار رو کرده در صورتی که مجموعه تحقیقی من را بارها زیر و رو کرده و کلی به به چه چه گفته.من در دکتری موزیکولوژی از یادداشتهای مزدا انصاری که شاگرد معروفی بوده استفاده برده ام.

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 11:46
پوریا

در این یه مورد استثنائا منم کاملا با شما موافقم ای کاش سايت وزین موسیقی ما در انتخاب اخبار کمی بیشتر دقت میکرد تا دروغ گو هایی مثل شما از ناآگاهی مردم نتونن سو استفاده کنن، عزیزم هی تحقیقم تحقیقم نکن، تحقیقت کجاست ؟ مگه نمیگی دست آقای مغیدی مدیر انتشارات پارته ؟ من الان با آقای مفیدی صحبت کردم ایشون میگن من اصلا شخصی به نام دکتر جاوید واردی نمیشناسم !! خجالت بکش یه ذره ! هم سایت دانشگاهت دروغه هم اسمت دروغه !! حرفات خنده داره واقعا، ان شا الله خدا همه مریض هارو شفا بده ما هم دعا میکنیم یه روز شما هم اول خوب بشی و بعد موفق. آدم از هر دستی بده از همون دست میگیره یادت باشه همیشه آقای متولد 1346. حرف راست و حق بزن همیشه تا رسوا نشی

151.242.225.219
شنبه 14 مرداد 1396 - 23:29

جناب پوریا حسادت نیست.من متولد سال ۱۳۴۶ هستم.نتیجه تحقیقاتم دست جناب مفیدی مدیر و موسس انتشارات پارت موجود است.و چنانچه به زعم خودتان از مطبوعات آلمانی اطلاعاتی دارید به سایت wwww.berlinkunstkultur.de مراجعه و نام من را وارد کنید چکیده مقالات می آید(prof.jawid varradi )..به قول سپانلوی بزرگ: تو و آستینِ بلند آرزو...من و تنهایی بی صاحب...تو توان بزم افروزی ..من و ناتوانی سخن/بیش از این توقع نمیره.سایه عالی مستدام

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 11:23
پوریا

دروغ گفتن کنتور نمیندازه شما تا میتونی بگو آقای دکتر قلابی، اولا آدرس سایتی که دادین اصلا سایت باز نمیشه و چنین سایتی وجود نداره این دلیل اول دروغ بزرگ شما!!! اما دلیل دوم من در پیام قبلم خدمتتون عرض کردم یه سایتی که از شما مطلبی باشه لینکش را بدهید، چرا ارسال نکردین ؟ پس شخصی به نام دکتر جاوید واردی اصلا وجود خارجی نداره ! این دلیل دوم دروغ بزرگ شما. اما دلیل سوم من همین الان با مدیر انتشارات پارت آقای مفیدی صحبت کردم ایشون اصلا شمارو نمیشناسن !! خیلی جالبه نه ؟!! آدم نتیجه تحقیقاتش دست کسی باشه که اصلا نمیشناستش ؟ آقای متولد 1346 کلا دروغ گفتن مخصوصا تو فضای مجازی که مردم فقط خواننده هستن و تحقیق نمیکنن خیلی راحته ولی اینو بدون آقای دکتر قلابی بالاخره معلوم میشه شما در حقیقت کی هستی و با چه هدفی اومدی داری این حرفارو میزنی ؟!!

151.242.225.219
شنبه 14 مرداد 1396 - 23:32

زنده باد دکتر وَررادی عزیز بابت روشنگری.دست پویان جانم درد نکنه .کاش به نام جاوید جان که باعث ثبت نام شما در دانشگاه لوتر کینگ شد قضاوت اشتباه نکنی.پویان باعث افتخار دوستان و فامیل هستی

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 13:56
پوریا

آقای علی نیازی لطفا بفرمایید از کی تا حالا مسئول بورس دانشگاه های کشور آلمان که همه آلمانی هستن یه ایرانی اونم با نام قلابی آقای دکتر جاوید واردی شدن؟ که تازه بخوان باعث ثبت نام شخصی هم بشن ؟!! عزیزم اولا ایشون اگر بیل زن بود باغچه خودشو بیل میزد، دکتری که از آلمان باشه و هیچ جایی اسمی ازش نباشه و هیچ شخصی نشناستش و حتی یه بیوگرافی ساده هم نداشته باشه دیگه واقعا نوبره !!!! درثانی ایشون خودشون نیاز به معرفی دارن بعد بیان باعث معرفی شخص دیگه ای بشن ؟!!! آقای به اصطلاح دکتر واردی در هیچ جایی اسمی ازش نیست، سایت دانشگاهشونم که باز نمیشه حتی !! دانشگاه بدون سایت ندیده بودیم تا حالا !! برای اطلاع مردم میگم که دانشگاه ها ملزم به ارائه سایت هستن اصلا دانشگاهی که سایت نداشته باشه حتی در افغانستانم وجود نداره چه برسه در آلمان !! بعدشم برادر من شما دقیقا مخاطب صحبت خودت رو چی فرض کردی ؟ میشه دقیقا بگی؟ آخه مگه تو دانشگاه های آلمان میشه پارتی بازی کرد که شخصی باعث ثبت نام شخصی بشه ؟ اونجا وزیرشم برا بچه خودش کار انجام نمیده!! شما داری از ناآگاهی مردم سو استفاده میکنی و هر چرندی که به ذهنت میرسه میگی، بعدشم آقای دکتر قلابی جاوید واردی که خیلی مظلوم نمایی کردن در ایمیل اول که کار ثبت ملی با رابطه انجام شده !! حالا ایشون شدن معرف جناب دکتر آزاده، جالبه واقعا !!!!! خوبه بحث و ادامه بدین جالب داره میشه دوست دارم بدونم آخرش چی میشه !

151.242.204.122
یکشنبه 15 مرداد 1396 - 07:25

تشکر ویژه از آقای آزاده برای این اتفاق مهم در پیانوی ایرانی

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 07:31

سلام دوستان.حرفهای آقای واردی یا وررادی حقیقت ندارد.ایشان نزد بنده آمده و درخواست داشتن کل پارتیتورها و دست نوشته های استاد معروفی را داشتند .بنده به دلیل عدم اطمینان این کار را نکردم.ایشان مدتی نزد یکی از دوستانم آقای س.ا آموزش دیده اند و از ایران رفتند و بی خبر بودیم.حسادت دردی بی درمان است.خدا شفا عطا کند.با احترام مزدا انصاری

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:41
جاوید واردی

مزدا جان شما خودت من رو پیش مفیدی بردی برای نشر اون کار رساله دکتری

2.177.158.245
یکشنبه 15 مرداد 1396 - 14:40

جناب پوریا ظاهرا شما وکیل مدافع آقای پویان آزاده هستید یا شاید خودشان با نامی دیگر.اینقدر آتیشی نشین.تمام زندگیتون سرچ هست.من دکتری اتنوموزیکولوژی هستم و نیازی به اثبات به نوجوانان نو رسیده ندارم.در حال حاضر با دکتر هومان اسعدی و ساسان فاطمی و دکتر آزاده فر مشغول بازیابی فرهنگ صوتی دوره صفویه هستیم با دانشگاهِ Otrokhtunivarsew در هلند.و اندکی آلمانی بیاموزید تا بتوانید از سایتها استفاده کنید.جوانید و آتشین.اشکالی نداره.راستی جناب آزاده آلمانی بلد هست و من و خواهرم دکتر نرگس واردی رادیوتراپیست رو به خوبی یادشه.اگر باز نشناختید به دکتر [کیوان یحیی ] مراجعه کنید که دوست مشترک من و پویان آزاده و سید علیرضا میرعلینقی است

یکشنبه 15 مرداد 1396 - 22:30

جناب آقای به اصطلاح دکتر جاوید واردی یا وررادی یا هر چیز دیگه ای، اولا شما از لحاظ سنی از من سه سال کوچکتری، ثانیا من دخترم هنرجوی جناب آقای دکتر پویان آزاده هست و ایشون بسیار به گردن ما حق دارند، من هم پاسخی صریح در خور پیام نا شایست و از روی حسادت شما دادم، ثالثا گفتن مدرک دکترا داشتن در خور... چون شما هست وگرنه مدرک دکترا داشتن امتیازی به دیگری نیست که شما انقدر بهش بها میدین من هم دکترای محیط زیست دارم ولی فکر نمیکنم موردی باشه که دیگران بهش بها بدن و گفتن این مطلب نشان دهنده کمبود های درونی شخص باید باشه !! چند تا مورد هست در قالب چند نکته بیان میکنم و دیگه به این بحث ادامه نخواهم داد، چون مصاحب من افراد با کمالاتی بودن نه افراد ناآگاه و دارای عقده های درونی مثل شما
1. من از شما خواستم آدرس سایت دانشگاهتون رو بدین، آدرس سایت دانشگاه ربطی به دانستن زبان نداره (در پیام بعدی تون یا آدرس سایت دانشگاهتون رو مینویسین یا به همه ثابت میشه ...

2. توقع بالایی نیست از یک فرد دارای مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی دانشگاه آلمان که کوته رزومه ای حداقل در یک سایت داشته باشد. لطفا سایتی که به هر نوعی معرف شما باشد ارسال بفرمایید که حداقل ما ببینیم شخصی به این نام در کره زمین وجود دارد مسلما باز هم اگر ارسال نفرمایید نشان دهنده دروغ آشکار شماست.

3. شما چجور دکتری هستین که سرچ اینترنتی را رسمی نمیدونین ؟ در هیچ دانشگاهی بدون رفرنس هیچ حرفی را نمیزنند

4. اسم دانشگاه آقای دکتر لوتر کینگ نیست

5. من زبان آلمانی هم بلدم محض اطلاع حضرت عالی ولی برای سرچ در اینترنت نیازی به دانستن زبان آلمانی نیست.

6. از بردن اسامی که در بالا آوردین همش تقلبی بود جز اسم آقای میرعلینقی که کاملا مشخص هست این اسم رو از صفحه اینستاگرام آقای دکتر آزاده در متن تشکری که برای تبریک نوشته بودن برداشتین، به خیال خودتان خیلی زرنگ هستین نه ؟

7. آقای انصاری هم فرمودن حسادت دردی بی درمان هست. ان شا الله که خدا همه حسودها و افراد بیمار را شفا بده ما هم دعا میکنیم

من دیگه صحبتی با شما ندارم و هر چیزی که دوست دارین در این صفحه بنویسین دیگه تصمیم اینکه چه شخصی راست میگوید چه شخصی دروغ به عهده خواننده هست. حاشیه ساختن برای هنرمندان بزرگ راحت هست و قلب آدم میشکنه وقتی افرادی مثل شما رو میبینه که کلیه ارزش های انسانی را زیر پا میگذارند و در زندگیشان سعیشان بر اینست که پاهایشان را روی شانه دیگری بگذارند و بالا بروند خوبه که انسان نان بازوی خویش را بخورد و سعی کند از تلاش خودش چیزی بدست آورد، از آب گل آلود ماهی گرفتن خصوصیت آدمی نیست..

دوشنبه 16 مرداد 1396 - 06:46
جاوید واردی

حق با شما است.بروید در سایت زیر تا من شرمنده شما وکیل درجه یک نشوم جناب دکتر متولد 1343.
https://www.udk-berlin.de/dr.jawid_warradi_ashtian/linke

178.131.128.183
دوشنبه 16 مرداد 1396 - 13:11

اختیار دارین شکسته نفسی میفرمایین شما دکترین منم همون نوجوان نو رسیده نوپا که شما فرمودین، این سایت دانشگاه هنر برلین هست کاملا درست، فقط دو تا سوال

1. سایت اولی که در متن پیام اولتون از دانشگاهتون نوشتین اشتباه بود ولی اینبار درست، متعجبم از شخصی که دانشجوی دانشگاهی باشه و سایت دانشگاهش رو ندونه

2. شما فرمودین اگر اسمتان را در سایت جستجو کنیم چکیده تمام مقالاتتون در این سایت موجود هست، عین فرمایش خودتان، من بی سواد شما دکتر، خدارو شکر همه چشم بینا دارند دانستن زبان آلمانی هم نمیخواد هر کسی میخواد در این سایتی که ایشون فرستادن جستجو کنه نام prof.javid varradi یا jawid warradi ashtian یا javid varradi ashtian یا هر نوع املای دیگه ای اصلا مقاله ای از شما در این سایت وجود نداره، مقاله که پیشکش شما، اصلا اسمی ازت نیست !! جالبش اینجاست که شما اسم خودتم در متن پیام های ایمیلت با املاهای مختلف نوشتی ظاهرا اسم خودتم نمیدونی !!) بگذریم خلاصه با هر املایی که دوست دارین جستجو کنین، اصلا شخصی به این نام در این دانشگاه وجود نداره که بخواد چکیده مقالاتش بیاد !!

عزیزم وقت مارو هم گرفتی، مورد 2 ایمیل قبل منم دوباره مطالعه بفرمایید من خسته شدم انقدر به شما پیام دادم، شما ظاهرا بیکاری والا ما کار داریم، دیگه یه رزومه فرستادن با یه آدرس سایت که معرفت باشه که ما بدونیم با کی طرفیم که توقع بالایی نیست، صد تا پیام دادی تو یکیش یه رزومه ازت نیست دکتر دانشگاه آلمان متولد 1346، آخه من چی بگم به شما !! اسم خودتم هر بار یه جور نوشتی، اسم متنی پیامت هات مینویسی (جاوید واردی) تو متن سرچ اینترنتت در سایت قلابی اولت نوشتی
Jawid varradi
بعد الان مینویسی jawid warradi ashtian
با املاهای کاملا متفاوت شما اسم خودتم نمیدونی دکتر جان !!!! من موندم چه جوری تا این درجه بالا اومدی !!

باز هم میگم یه رزومه از خودت بفرست ما بدونیم کی هستی آخه ! خودتم به خودت کمک کن عزیزم تا آبروت جلو بقیه نره، یه رزومه در یه سایتی که معرفت باشه بفرست، فارسی حرف میزنم زبان دیگه ای نیست به خدا، مقاله دادی، لینک مستقیم سایتی که چکیده مقالت هست بفرست حداقل، دیگه نمیدونم چجوری بگم

سه شنبه 17 مرداد 1396 - 11:27

جناب پوریا سلام.من دکتر کیوان یحیی هستم.که با یک سرچ ساده در گوگل میتوانید تحصیلات من دانشگاه بیرمنگام انگلستان و دارمشتات آلمان رد یابی و بیابید.جناب شما سخت دوست عزیز من دکتر واردی را رنجاندی.عزیز شما در عرصه هنر علاقمندی و قابل احترام.چرا فکر میکنید اسامی حقیقت ندارد.من که زنده در خدمت.دکتر فاطمی و دکتر اسعدی و...را هم هیئت علمی دانشگاه تهران هستند و استاد امثال جناب آزاده.دکتر واردی مردی رنج دیده است.ارادت .دکتر کیوان یحیی

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 15:24
پوریا

جناب آقای کیوان یحیی سلام. چند تا سوال دارم ممنون میشم پاسخ بفرمایید
1. من نام شما را سرچ کردم، شما تار میزنید، برای دل خودتان مینوازید یا حرفه و شغلتان این است ؟

2. نام شما را سرچ کردم تحصیل کرده دانشگاه آلمان و انگلستان هستین ولی رشته حضرت عالی موسیقی نیست، درسته ؟

3.منم آشنایان بسیاری در بهترین دانشگاه های دنیا دارم و بسیاری عضو هیئت علمي دانشگاه تهران و شریف و ... میتوانم همه را بریزم در این سایت تا بنویسن و ادعا کنن من تمام کارهای ثبت پیانو کلاسیک را انجام دادم، نمیتوانم ؟

4. در کمال احترام اینکه شما که بودین و که هستین توفیری در حقیقت امر نمیکند، جناب آقای جاوید واردی به عنوان یک مدعی و دکتر از دانشگاه آلمان ملزم به ارائه برای معرفی خودشان هستند، چرا که وقتی شخصی مدعی چیزی هست باید مدرکی دال بر حقیقت گفتارش ارائه بفرماید.

من الان میتوانم با نام حسن روحانی رئيس جمهور يا هر نام دیگری پیامی در این سایت بنویسم و ادعا کنم تمام کارها را من انجام دادم شما به عنوان خواننده حق ندارین از هوییت واقعی من مطلع شوین ؟ و اینکه چقدر من راست میگویم؟!!!
من کاملا بی طرف هستم من چندین بار خدمت ایشون عرض کردم برای معرفی خودتان سایتی بفرستین که معرف شما باشد ولی ایشون امتناع کردن، باز هم میگویم لطفا سایتی که معرف جناب آقای دکتر جاوید واردی باشد لطفا ارسال بفرمایید.
با تشکر

151.242.209.146
سه شنبه 17 مرداد 1396 - 16:17

جناب پوریا من دانشجوی دکتر جاویدواردی بودم در آلمان .و استاد سلفژ آقای آزاده دوست خانوادگی ما بوده.وقتی شناختی ندارید لب به توهین باز نکنید.سلا مت باشید و پیگیر.نیما در ققنوس میگوید:
،،،،،هستی رنج خاطرِ خوبان است از تهی بودن بشر...
،،،،بشر ...تنها..در پی ...حقیقت

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 14:20
پوریا

عزیزم اتفاقا من شناخت کامل دارم، شما شناخت کامل ندارین. پاسخ من کاملا در خور شخصیت این آقاست، دروغ گویی شاخ و دم نداره ایشون اگه راستگو بود یه سایت که معرفش باشه معرفی میکرد !! ایشون که نفرستادن شما که خیلی شناخت داری ازشون بفرست!!

تو اینترنت دروغ گفتن مثل آب خوردنه .. ایشون دکتر شما هم دکتر اصلا پسر خالتم رئيس جمهور خوبه ؟ عزیزم ثابت کن، میفهمین ؟؟؟ ثابت کنین ؟؟؟؟ یه سایت بدین معرفتون باشه ؟ شاید فارسی متوجه نمیشین !!

Give us a site which introduce you

ترکی، آلمانی، اسپانیایی هر زبانی که متوجه میشین، بگین به همون زبان بگم

(بعید نیست شما همون آقاس قلابی جاوید واردی باشی کم آوردی با یه اسم دیگه اومدی!! ) خدا شفای عاجل عنایت بفرماید

وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

151.242.209.146
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 15:09

جناب پوریا شما چه زود به محتوای پیامها دسترسی پیدا میکنی؟چگونه وقت پاسخ دادن داری؟اگر حقیقت را گویا هستی به جناب دکتر کیوان یحیی (keyvan yahya) پاسخ بدهید که ناتوان خواهی بود و زبان قاصر به تقصیر این کار.

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 15:31
پوریا

عزیزم جواب ایشونم دادم، پیامشون رو ندیده بودم، ایشون و شما اگر خیلی حقیقت را میگویید سایتی معرفی بفرمایین که معرف آقای به اصطلاح دکتر جاوید واردی باشد. لطفا پاسخ بفرمایین گرچه میدانم ناتوان خواهین بود و زبان قاصر به تقصیر اینکار !!!

در ضمن از آنجا که میدانستم افراد فرصت طلبی مثل شما وقتی از پاسخگویی باز میمانند چند روزی را در جواب دادن معطل میکنند به خیال اینکه من سایت را چک نمیکنم در جهت پیشبرد اهداف شومشان

(راستی شما چقدر املای گفتارتان شبیه آقای جاوید واردی هست !!)

151.242.209.146
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 15:31

نازنین دوستان دنیای تشکر از شما برای اینکه نگذاشتین حق من ضایع شود.سپاس از منوچهر عزیزم و دکتر کیوان یحیی عزیز که در مقابل تحمتهای پوریا پشت من را خالی نکردید.زمان حقایق را از پشت پرده بیرون آورده و به مردم میرساند

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 16:52
پوریا

عزیزم صد تا اسم مختلف درست کردی بیای اینجا از خودت بگی؟ خودت خودتو تایید میکنی ؟!!! تو اگه راستگو بودی، یه سایت برا معرفی خودت میفرستادی دکتر دانشگاه آلمان، مخاطب اگر فهمیده و تحصیل کرده باشه فرق گفتار راست و از دروغ تشخیص میده !! جناب آقای انصاری هم گفتن بیماری حسادت داری همین گفتار ایشون برای شما بسه
به خدا پناه ببر که درمان هر دردیست

151.242.239.12
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 15:48

درود بر استاد بزرگ دکتر پویان آزاده.من واقعا شما را تحسین میکنم.الگو هستید.ولی درست نیست دوست داران و طرفدارانتان با استادی مانند دکتر واردی اینچنین کنند.امیدوارم به شادی و شادکامی ایام را سپری کنید

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 16:55
پوریا

شما که دکتر جاوید واردی نیستی ، ما هم به بقیه میگیم نیستی (؛ امان از گرگ های در لباس میش
در این زمانه نادرست آدم بودن و آدم زیستن به راستی که سخت است
واقعا که این آیه شریفه برای افرادی مثل شماست
وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

151.242.239.12
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 16:35

جناب پوریا من دکتر در رشته های مرتبط با عصب شناسی هستم و نوروسایکولوژی.در آهنگسازی هم فوق لیسانس هستم و پایان نامه ام بررسی ارکان ردیفی در موسیقی نیم قرن اخیر بوده که بزودی در حال چاپ است.من خدمت شما عرض کردم دل دکتر واردی بزرگ را شکستید بی آنکه بدانید او کیست.

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:11
پوریا

من هم خدمت شما عرض کردم، حرف زدن راحته اثبات بفرمایین، سایتی ارسال بفرمایید تا معرف ایشون باشد تا ما هم بدانیم او کیست ؟
توقع بالایی نیست از یه تحصیل کرده دکترای دانشگاه آلمان
نمیدانم چرا طفره میرین !!!!
اگه راست میگویید ارسال بفرمایید
موفق باشین

151.242.239.12
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:02

پاسخ به سئوالات جناب پوریا:
۱-من پیانیست و آهنگساز و رهبر ارکستر هستم و البته با تار و کمانچه و ابوا هم آشنا هستم..اون تار که میفرمایید با یحیی تارساز دوره قاجار اشتباه گرفته اید.
۲-در کامنت قبلی پاسخ دادم
۳-مسلما فرق دارد ولی خلط مبحث نکنید please
۴-دقیقا در اسرع وقت از این بزرگوار میخواهم .
باقی بقایت جانم فدایت

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:28
پوریا

خلط مبحث نمبکنم please !!! من هم در کامنت های قبلم پاسخ صریح دادم
شما حتما اول در اسرع وقت از اون بزرگوار بخواهین که اینکارو انجام بده و قبل از تهیه مدرک لطغا سکوت اختیار بفرمایین، تا تهمت دروغ هم به قول خودتان نشنوین
باقی بقایتان جانمان فدایتان

89.199.251.163
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:06

افرادی مثل شما آقای به اصطلاح دکتر جاوید واردی قلابی نیاز به جواب ندارین نیاز به دلسوزی دارین، معلوم نیست چه با شما کرده اند که تا این حد درمانده و ناتوان هستین که چشم دیدن پیشرفت شخصی را ندارین. من از صمیم قلبم برای افرادی مثل شما متاسف هستم. این رو به راستی گفتم. یادتان باشد هرکس نان قلب خود را میخورد. حرف های که باید گفته میشد شد، حیف همچون منی که هم کلام افرادی مثل شما بشم، روز خوش

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:07

دیدگاه شما باعث شرم جامعه علمی است آقای پوریا

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:23
پوریا

خوشبحال دیدگاه شما که باعث عزت جامعه علمی است!!
از همین حرف شما مشخص هست که همچین شخصی اصلا وجود خارجی ندارد!!
دکتر دانشگاه آلمان بدون بیوگرافی و مقاله تا حالا نه دیده بودیم نه شنیده بودیم خوشبحال شماهایی که دیدین !!

89.199.251.163
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:12

شما پوریا همانی هستی که در سایت گفتگوی هارمونیک هم تحمل مرا نداشتی و توهین کردی.واگزار خدا کردمت

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 19:23
پوریا

بابا شما واقعا حالتون خوب نیست!!! خدا روزی شما را جای دیگر حواله کند

89.199.89.191
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 20:08
سینا

استاد واردی عزیزم بله من هم شناختم.این پوریا خان همان شخصی هستند که در سایر سایتها بی حرمتی به شما کرد.ولی شما بسیار صبور و مهربانید و باعث افتخار جامعه فرهنگی ایران.چاکر پویان آزاده نازنین و عزیز هستم.

5.208.235.35
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:27

پوریا جان شما قلابی هستی نه من...تو خود آفت دلهای بی خبری...من اندهِ چاه تنهایی..شما به خود آ ای نرد راستی...

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 19:26
پوریا

آره آقا من قلابیم ای آفت دل های بی خبر !! اصلا شما پیانو رو ساختی اولین بار خوب شد ؟ فقط دست از سر کچل ما بردار

5.209.19.67
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 17:28

سپاس از استاد انصاری برای روشنگری در مقابل این آقایون حسود

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 19:42

متوجه شدم اقای مختاباد خواننده صدا و سیما به نام مستعار پوریا پاسخ میدن

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 20:37
مختاباد خواننده صدا و سیما با نام مستعار باختصار پوریا

ا آقا شناختی بالاخره ؟؟ ای بابا من نمیخواستم خودم و لو بدم !! این همه زحمت کشیدم نام مستعار پوریا را برای خودم انتخاب کردم !! آقا حالا که شناختی اومدی سازمان یه سری به ما بزن خوشحال میشیم در خدمت باشیم یه چایی با هم بخوریم. سلام به خانم بچه ها برسون ((((:

5.106.139.228
چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 20:56

خوشحالم که ماه پشت ابر نماند و هویت دوست توهین کننده آشکار و آشکارا شد...تو به من بگفتی از سر عشق...

چهارشنبه 18 مرداد 1396 - 21:28

چند نکته:
۱-واردی یا وررادی آدم ناواردی است و حقیقت نمیگوید.
۲-سپاس آقای پوریا و استاد انصاری
۳-دکتر یحیی شما که استاد فوق العاده ای هستید چرا از یک آدم متوهم دفاع میکنید
۴-آقای پویان باعث افتخارید

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 16:02

سرکار خانوم ایلا جناب دکتر پرفسور جاوید واردی آشتیان از اساتید ممتاز دانشگاه دارمشتات و هنرهای برلین بوده اند.در دانشگاه اوبرهاوزن هم مدتی بودند.من از نزدیک تلاشهایش را دیده ام

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 16:40

با سلام
مدیر محترم سایت. من کیوان یحیی هستم. من تمامی کامنت های منتشره از جامعه بنده رو تکذیب می کنم و به پای شیطنت مشتی آدم های از خدا بی خبر می ذارم. بنده نه آقای واردی رو می شناسم نه اصلا این رشته منه و نه تخصصی در این بحث دارم. لطفا نسبت به یافتن فردی که با اسم من کامنت می گذرد اقدام بفرمایید. شماره من در آلمان 017626508005 هست. می تونین با من تماس بگیرین یا در فیسبوک منو همین الان اد کنین تا خدمت شما عرض کنم.

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 16:42

دوستان . شخصی با نام من بنده مشغول کامنت دادن و اظهار نظر است. بنده نه آقای واردی رو می شناسم نه علاقه ای به این بحث دارم و نه در جریانش بودم. لطفا نسبت به حذف ، شناسایی و ریپورت کامنت گذار اقدام بفرمایید.

شنبه 21 مرداد 1396 - 13:07
جاوید واردی

جناب یحیی یادتان رفته پارتیتور آثار من را در سالهای هفتاد و دو هفتاد و سه بررسی میکردید و میفرمودید شاهکارهایی که بعد از قرن نوزده دیگر نداشتیم.فداتشم من جاوید هستم که من را به فیلارمونیک مونیخ معرفی کردی برای اجرای آثارم.چطور من را یادت رفته برادر من.شما کل هزینه های ضبط کارهای زهی من رو دادی حالا میگی من رو نمیشناسی.باشه.

89.199.62.60
پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 18:12

آقای پویان آزاده

بنده باور کنین اصلا روحم هم خبر نداشت که کسی داره ا اسم من کامنت میذاره و به شما توهین می کنه. از مدیریت محترم سایت خواستم تا در صورت امکان تمام کامنت های با نام بنده را به جز کامنت آخری پاک کنن و نسبت به شناسایی فرد خاطی اقدام نمایند.

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 18:53

من منوچهر آرامی کامنتهای منتسب به خودم را تکذیب میکنم.شخصی به نام بنده پیام داده.

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 20:42

استاد واردی به عنوان یک نوازنده کوچک در سال های دهه هفتاد آثار شما را نواختم و الان میبینم تازه واردان موسیقی چگونه به شما حمله میکنند.استاد واردی بوسه بر دستان شما که آن پارتیتورهای با شکوه را نوشتید و ابروی هنر را در جهان بالا بردید

پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 23:46

دوستان عزیز بحث اصلی فراموش شده و دارید به فرعیات میپردازید.اون یکی میگه من یحیی نیستم و... به کار مهم آقای ازاده بپردازید و تحسین کنید .به خودتون اشاره میکنید همش.اصل ماجرا چی ؟!

شنبه 21 مرداد 1396 - 15:24

آفرین استاد آزاده برای این کار مهم
.موفق باشید

شنبه 21 مرداد 1396 - 17:40

یکی تلاشی کرده ...دیگری حسودی...خود بخوان که امثال واردی که هنوز بدهی هایش را به ناشران نپرداخته چگونه آتش انداخته

یکشنبه 22 مرداد 1396 - 08:11

من شاگرد استاد کیوان یحیی هستم.ایشان اصلا آقای واردی را نمیشناسند و میگویند آقای واردی یا دروغ میگوید یا با شخص دیگری اشتباه گرفته است.به هر حال صحبتهای آقای واردی نمیتواند دقیق باشد.تبریک به آقای آزاده

یکشنبه 22 مرداد 1396 - 15:04
جاوید واردی

نوید جان گرانقدر شما چرا نمیشناسی!؟؟من رو شما به استاد یحیی معرفی کردین.شما کوارتت های من رو به استاد یحیی دادین که ایشان هزینه ضبط آنها را پرداخت.نوید شما خودت تو کار من ویلن اول بودی .کار من و استاد یحیی و استاد صاحب نسق رو در خانه هنرمندان اجرا کردی!!!!!

2.177.136.230
دوشنبه 23 مرداد 1396 - 08:54

دوستان عزیز:
توجه کنید که چگونه یک همکار قدیمی را آراسته به انواع توهین ها میکنند.البته که حقیقت تلخ است و نان بعضی دوستان در گل آلود کردن آب و گرفتن ماهی.در این زمانه غریبانه کش کسی که تمام آثار من را ضبط کرده و من تا آخر عمر مدیون ایشان هستم من را نمیشناسد.چون قرار است نشناسد.قرار است شنیده نشه واردی.و شاگردی که من را به ایشان معرفی کرده هم معرکه گیر میشود.شما را به خدای بزرگ میسپارم و طلب اندکی تفکر برایتان دارم.لطف حق شامل شما شود.یا هو

دوشنبه 30 مرداد 1396 - 04:12

دکتر پویان آزاده واقعا مایه افتخارین. سپاس سپاس بابت تمام زحماتتون.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیانو کلاسیک ایرانی توسط «پویان آزاده» ثبت ملی شد | موسیقی ما