برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین کنسرت آلبوم «چه حال خوبیه» عنوان شد؛
سامان جلیلی: بعد از دو سال دلم برایتان تنگ شده بود
موسیقی ما – نخستین کنسرت آلبوم «چه حال خوبیه» با حضور دوستداران موسیقی برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، سامان جلیلی در حالی پس از دو سال در تهران و سالن برج میلاد روی صحنه رفت که دوستدارانش شمایلی جدید از این خواننده را روی صحنه شاهد بودند.

سامان جلیلی با قطعه «حالم بده» روی صحنه آمد و پس از اجرای این قطعه رو به حاضرین گفت: «ممنونم که با حمایت های خوب و قابل توجه تان باعث شدید این کنسرت و آلبوم جدید من در فضای مجازی تا این حد مورد اقبال قرار بگیرد.» از دل بیقرارم، حرف دلم، چه حال خوبیه، حیف دوستت دارم، ایستادم و دستمه قطعاتی بودند که در ادامه از سوی سامان جلیلی اجرا شدند و همخوانی دوستدارانش در سالن را به دنبال داشت.

جلیلی در ادامه گفت: «نزدیک به دو سال است که در تهران برای دوستدارانم برنامه اجرا نکرده بودم و خیلی دلم برای شما تنگ شده بود.

امشب در بهترین حالت انرژی هستم و امیدوارم بتوانم شب خوبی را برای شما بسازم.» تکرار، تیک تاک، حماقت، وای دلم، حرفای تکراری، چی میشه، حیف و نامه قطعاتی بودند که در ادامه از سوی گروه اجرا شدند و سامان جلیلی در حالی که به دلیل عمل برخی مسائل درمانی در این اجرا کلاهی روی سرش گذاشته بود، این قطعات را خواند.

پخش موزیک ویدئوی «تیک تاک»، معرفی مهمانان برنامه از جمله مسعود صادقلو، آبتین حسینی و ... دیگر بخش های این کنسرت را تشکیل می دادند.

گفتنی ست این کنسرت به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» در تهران روی صحنه رفت و در ادامه می توانید عکس هی امیر خامنه از حاشیه و متن این اجرا را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1396 - 11:22

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

شنبه 14 مرداد 1396 - 11:30

واقعا جای خالی حامد برادران توی این آلبوم حس میشه.فک کنم موفقیت ترک هایی مثل بهونه،چی میشه،تشویش و دست بردار و حبس ابد دیگه هیچ وقت تکرار نمیشن.

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

موزیک ما لطفا یه گزارشی از استقبال مردم از کنسرت نمایش همایون شجریان تهیه کن!قابل توجه اون دسته از خواننده های خودشیفته پاپ که میگن چون ما سطح اثارمون بالاست وکارای خوب تولید میکنیم کارامون زیاد شنیده نمیشه وسانس های کنسرتمون زیاد نیست !وشما هم ازاین حرفای به پایه واساسشون حمایت میکنی!پس اگر ملت ایران سطحی هستند چرا تعداد اجرا های همایون شجریان به چهارده شب رسیده؟بعد فلان خواننده پاپ نمیتونه بیشتر از دوسانس کنسرت بره مدعی هست سطح اثارش بالاست!!یغنی همایون شجریان سطح اثارش پایبن هست اونم تو این اجرا که قراره شاهنامه رو اجراکنه همچین استقبال بی نظیری ازش شده!!

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

#حضرت_عشق_سامان_جلیلی ❤ ?

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

كنسرت خوبى بود فقط زيادى شعر يادش ميرفت و اصلا آلبوم جديد روتمرين نكرده بودن و با استرس ميخوند و از سر جاش تكون نميخورد ! شايد هم جوونه زياد با اجراى زنده آشنا نيست به هر حال موفق باشه به ما كه خوش گذشت كنسرتش

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

بهترین صدای زندگیم

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

❤❤❤❤

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

کارش درسته

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

خوبه

شنبه 14 مرداد 1396 - 14:07

معین راهبر ....مسعود صادقلو ...ایمان احمد زاده ...فرزاد ابراهیمی ....سید شهرام جلیلی ...آبتین حسینی و بهار ایروانی ...مهمانان ویژه بودند چرا کامل نگفتی موزیک ما ؟

دوشنبه 16 مرداد 1396 - 13:38

فکر کنم اقای عبدالمالکی هم همون شب کنسرت داشتن هیچ مطلبی در مورد کنسرت ایشون منعکس نشد تو پیج شما، یکم چشماتونو باز کنید به واقعیت ها .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سامان جلیلی: بعد از دو سال دلم برایتان تنگ شده بود | موسیقی ما