برنامه یاد بعضی نفرات
 
خداحافظی با صدای گرم جنوب
تاریخ مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمود جهان اعلام شد
موسیقی ما - مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمود جهان خواننده موسیقی نواحی ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۱۱ مرداد ماه از مقابل تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی ما»، مجلس ترحیم این خواننده نیز ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ روز جمعه ۱۳ مرداد ماه در مسجد جامع الرسول واقع در سعادت آباد، میدان کاج برپا می‌شود.

زنده‌یاد «محمود جهان» خواننده موسیقی اقوام منطقه بوشهر روز یکشنبه هشتم مرداد به دلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان های شهرستان ماهشهر دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این هنرمند، «زهرا همتی» مدیر عامل موسسه فروغ فلق و تهیه‌کننده کنسرت‌های اقوام ایرانی اعلام کرد که کنسرت گروه «آوای موج» که قرار بود با خوانندگی زنده‌یاد «محمود جهان» 19 مرداد 1396 در تالار وحدت اجرا شود به دلیل درگذشت این هنرمند لغو شد و مبالغ پرداختی توسط هنردوستانی که بلیت این کنسرت را خریداری کرده بودند از طریق سایت ایران کنسرت پس داده خواهد شد. این موسسه قصد دارد مراسم یادبودی برای این هنرمند فقید برگزار کند.

محمود جهان (پولادی) اهل بوشهر، کارمند بازنشسته شرکت نفت بود؛ پدر جهان که اهل تنگستان بوشهر بود، شروه خوانی می کرد و از جمله چهره های شناخته شده این شهر بود. او در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای ترانه «یا الله یا خدا» در برابر بنیانگذار انقلاب اسلامی نماد بزرگی و همدلی و اتحاد مردان تنگستانی را به نمایش گذاشت. از سال ۱۳۶۶ تا امروز ۳۲ آلبوم از محمود جهان در بازار ارائه شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1396 - 10:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تاریخ مراسم تشییع پیکر زنده یاد محمود جهان اعلام شد | موسیقی ما