برنامه یاد بعضی نفرات
 
به مناسبت ثبت جهانی شهر «یزد» توسط یونسکو انجام می‌شود
برگزاری کنسرت آلبوم «نای شکسته»، شش سال پس از انتشار
موسیقی ما - اجرای زنده آلبوم «نای شکسته» با صدای «امیر تفتی»، پس از گذشت شش سال از انتشارش و طی دو روز از مرداد ماه سال جاری، در شهر یزد برگزار می‌شود. این کنسرت با همراهی ارکستر زهی «آینه»، 13 و 14 مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
«امیر تفتی» که پس از سال 92 تا به امروز اجرای دیگری در شهر یزد نداشته، یکی از دلایل عمده این اجرا را ثبت جهانی شهر یزد توسط یونسکو در هفته های اخیر دانست و یادآور شد که حرکت فرهنگی او کمترین کاری است که در این راستا می‌تواند برای زادگاهش انجام دهد: «این آلبوم را درسال 90 به آهنگسازی «کیوان ساکت» و ترکیب ارکستر بزرگ منتشر کردیم. اما در این اجرا با همراهی ارکستر زهی «آینه» به دیدار مخاطبان عزیزمان می‌رویم. این کنسرت در مایه دشتی، آواز بیات اصفهان و همایون اجرا خواهد شد که نیمی از برنامه قطعات انتخاب شده از آلبوم نای شکسته و مابقی هم از قطعات ماندگار و جاودانه موسیقی اصیل ایرانی است. ترکیب ارکستر نیز در این برنامه متفاوت است و این امر هم باعث تنوع در آثار اجرایی خواهد بود و هم شنوندگان موسیقی ایرانی نیز از این نوع و رنگ متنوع بهره‌مند می‌شوند.»
 
کنسرت آلبوم «نای شکسته» با خوانندگی «امیر تفتی»، 13 و 14 مرداد ماه 1396 در «تالار تربیت معلم» شهر یزد، برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت خرید اینترنتی بلیت این کنسرت، به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 13:50

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برگزاری کنسرت آلبوم «نای شکسته»، شش سال پس از انتشار | موسیقی ما