برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نخستین کنسرت هومن موسوی با همراهی گروه «زاوش» رقم خورد
اجرای اشعار فریدون مشیری در حضور فرزندانش
موسیقی ما - هومن موسوی که تاکنون آلبوم‌های «پرواز با ...» و «آغاز یک خیال» را به‌صورت رسمی منتشر کرده و بیشتر از اشعار زنده‌یاد فریدون مشیری بهره برده، جمعه 6 مرداد 1396 برای نخستین‌بار روی صحنه رفت و قطعاتش را به همت موسسه فرهنگی هنری سل، در مقابل فرزندان این شاعر گران‌قدر به اجرا درآورد.

کنسرت این خواننده با همراهی گروه «زاوش» ششم مردادماه با اجرای قطعاتی از دو آلبومش در سالن ایوان شمس برگزار شد. موسوی با قطعه «شباهنگ» از آلبوم نخست خود، کنسرتش را آغاز کرد و در ادامه قطعات «مرا می‌بینی»، «پری رویان»، «تار جان» و «نیمه جان» اجرا شدند.

سپس اعضای ارکستر صحنه را ترک کردند تا هومن موسوی با تک‌نوازی کیبورد قطعه «یک خواهش ساده» را برای مخاطبان اجرا کند و بخش نخست این کنسرت را به پایان برساند.

در بخش دوم ابتدا قطعه «مترسک» اجرا شد که با استقبال حاضران مواجه شد و قطعات «سمن بویان»، «مرا می‌خواستی» و «همراه با خیام» انتخاب‌های دیگر گروه برای اجرا بودند.

قطعه «وداع» که برای نخستین‌بار شنیده می‌شد، قرار بود پایان‌بخش این اجرا باشد اما تشویق مردم و درخواست آن‌ها برای اجرای مجدد قطعه «مترسک»، موسوی و اعضای گروه را مجبور کرد بار دیگر روی صحنه بیایند و این قطعه را اجرا کنند.

امین بدیعی (درامز)، بهنام شکرالهی (گیتار الکتریک)، احسان یوسف بیک (کیبورد و پیانو) و محمد محمدلو (گیتار باس) اعضای گروه «زاوش» را تشکیل می‌دادند که در این شب هومن موسوی را همراهی کردند.

استاد عین‌الله کیوان‌شکوه، شهره سلطانی، بابک و بهار مشیری (فرزندان فریدون مشیری)، بابک صفرنژاد، ایمان جعفری‌پویان، هومن سزاوار و کسری عزیزا ازجمله مهمانان این کنسرت بودند. 
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مرداد 1396 - 14:54

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای اشعار فریدون مشیری در حضور فرزندانش | موسیقی ما