برنامه یاد بعضی نفرات
 
با برگزاری آخرین جلسه هیئت داوران بین‌المللی صورت گرفت
اعلام نتایج دومین دوره مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک
موسیقی ما - دومین دوره مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک (جایزه رضا کروریان 1396) با برگزاری آخرین جلسه هیئت داوران به اتمام رسید و هشت اثر برگزیده برای جوایز اول تا سوم مشخص شدند.
 
«یواخیم هاینتس» مدیر استودیوی موسیقی الکترونیک دانشگاه موسیقی، تئاتر و رسانه در هانوفر، «دیمیتری پاپاگئورگیو» استاد آهنگسازی دانشگاه ارسطو در شهر تسالونیکیِ یونان، «شاهرخ خواجه‌نوری» از پیشگامان آهنگسازی موسیقی الکترونیک در ایران و «ارسلان عابدیان» آهنگساز و مدیر نشر موسیقی معاصر، هیئت داوران دومین دوره این مسابقه را تشکیل می‌دادند.
 
«فرزاد حسین آبادی» مقام اول،‌ «سهیل شیرنگی» مقام دوم، «بهار رویایی» دومین دوره مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک را به دست آورده‌اند. دیگر آهنگسازان برگزیده این دوره نیز آرش اسدی، پرهام ایزدیار، شهرزاد طالبی، آسو کهزادی و مانی مزینانی هستند.
 
ارسلان عابدیان از طراحان مسابقه، مدیر نشر موسقی معاصر  و عضو هیئت داوران در خصوص این دوره از مسابقه می‌گوید: «امسال نه تنها آثار ارسالی برای مسابقه بسیار پرتعداد و بیش از دو برابر دوره‌ی اول بودند، بلکه سطح کیفی آثار  نیز بسیار خوب و نزدیک به هم بود و این موضوع، مسئله انتخاب را به شخصه برای من دشوار کرده بود. هیئت داوری چهار نفره به هیچ وجه مشکلی بر سر راه انتخاب آثار ایجاد نکرد و برعکس با بحث و گفت‌وگو و تأمل در نظرات متقابل در نهایت آثار برگزیده انتخاب شدند؛ آثاری که یا از رأی مثبت تمامی داوران برخوردار هستند یا اکثریت آنها. امیدوارم که بتوان از سال 1398، با کسب تجربه‌های بیشتر و حمایت‌های معنوی مراکز علمی و هنری اروپا این رویداد را از سطح ملی به بین‌المللی ارتقا داد.»
 
مسابقه‌ی موسیقی الکتروآکوستیک؛ جایزه‌ی «رضا کروریان»، در گرامی‌داشت آهنگساز نوگرای ایرانی رضا کروریان (1393-1350) هر ساله با اعلام فراخوان برگزار خواهد شد. در جهت پشتیبانی از موسیقی الکتروآکوستیک و بیشتر شناساندنِ این موسیقی در ایران، از آهنگسازان فعال در این حوزه‌ بدون محدودیت سنی دعوت می‌کند که با ارسال آثار خود در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه توسط «گروه موسیقی یارآوا»، با همکاری «نشر موسیقی معاصر» و حمایت مالی خانواده‌ی کروریان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مرداد 1396 - 11:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعلام نتایج دومین دوره مسابقه آهنگسازی موسیقی الکتروآکوستیک | موسیقی ما