برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از شوبرت و برامس توسط دو نوازنده ایرانی و لهستانی
«دو‎نوازی ویلن و پیانو» برگزار می‌شود
موسیقی ما - قطعاتی از شوبرت و برامس در کنسرت موسیقی کلاسیک «دونوازی ویلن و پیانو» سهشنبه سوم مرداد ساعت 21 در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود.
 
در این کنسرت سروش زالی نوازنده پیانو از ایران و کاتاژینا فینر نوازنده ویولن از کشور لهستان سه سونات برای ویولن و پیانو op.137 اثر فرانتس شوبرت، سونات برای ویولن و پیانو شماره 3، op.108 اثر یوهانس برامس را اجرا می کنند .کاتاژینا فینر لیسانس خود را در رشته‌ی نوازندگی ویلون از «آکادمی موسیقی ملی چایکوفسکی» اوکراین دریافت کرده و تحصیلات تکمیلی اش را تحت نظر پروفسور بوگادار کاتارویچ (B.Kotorovich) ازهمین آکادمی با موفقت به اتمام رسانده است. او در ادامه فعالیت های موسیقی خود و در آکادمی موسیقی کراکوف لهستان با کار بر روی رساله‌ی دکترای خود با راهنمایی پروفسور لاپینسکی (Z.Lapinski) در سال ۲۰۱۷ موفق به دریافت مدرک دکتری خود از این آکادمی شد.
 
 فینر در سال ۲۰۰۷ برنده‌ی جایزه‌ی نخست مسابقه‌ی موسیقی بین‌المللی «هنر قرن بیستم» در کیف شد. همچنین او در همان سال توفیق یافت تا با کوارتت خود دومین جایزه‌اش را در بخش chamber music در مسابقه‌ی موسیقی بین‌المللی ورزلِ اوکراین به‌دست آورد.
 
 اجرا در بخش ویژه فستیوال از کلاسیک تا معاصر در سال ۱۳۸۶ در سالن رودکی و کنسرت شب‌های موسیقی کلاسیک در سال ۱۳۹۴ با همراهی سروش زالی از اجراهای این دو نوازنده در ایران است. کنسرت موسیقی کلاسیک «دونوازی ویلن و پیانو» 3 مرداد ساعت 21 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران اجرا میشود. علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت میتوانند به سایت ایران کنسرت و یا گیشه فرهنگسرا مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1396 - 12:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دو‎نوازی ویلن و پیانو» برگزار می‌شود | موسیقی ما