برنامه یاد بعضی نفرات
 
تابستان امسال و برای ششمین دوره
تور کلاس‌های انوشیروان روحانی برگزار می‌شود
موسیقی ما - کلاس‌ها و مستر کلاس‌های پیانوی «انوشیروان روحانی» آهنگساز بین‌المللی موسیقی کلاسیک ایرانی، تیر تا شهریور ۱۳۹۶ در شهرهای مختلف ایران برگزار می‌شود.
 
ادریس ناصری برگزارکننده این دوره‌ها با اعلام این خبر می‌گوید: «از ۲۳ تا ۲۸ تیر در شیراز، 2 تا 7 مرداد در اصفهان، 15 تا 19 مرداد در مشهد، 20 تا 25 مرداد در کرمان، 26 تا 30 مرداد در یزد و 3 تا 8 شهریور در رشت، این کلاس‌ها را برگزار خواهیم کرد. در آغاز این تور، شیراز برای ششمین بار میزبان استاد انوشیروان روحانی خواهد بود و به‌زودی این کلاس‌ها در شهرهای جنوبی و شمالی دیگر نیز برگزار می‌شود.»
 
او می‌گوید: «هدف از برگزاری این کلاس‌ها و مسترکلاس‌ها، انتقال اطلاعات و تجارب فنی و ارزشمند این آهنگساز بزرگ به نوازنده‌های پیانو در داخل کشور است و تنها افراد مستعدی که مورد تائید استاد قرار بگیرند می‌توانند به این دوره‌ها راه یابند. این مسترکلاس‌ها در شهرهای نام برده به صورت دوره‌ای، با هدف پروش افراد بااستعداد ادامه خواهد داشت و تمامی معلمین، هنرجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از حضور ایشان استفاده کنند.»
 
علاقه‌مندان در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، مشهد، یزد، کرمان، بندرعباس و دیگر شهرهای ایران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ و نحوه ثبت نام در مسترکلاس‌ها با شماره  ۰۹۳۵۳۹۶۶۱۶۶  تماس حاصل کنند. همچنین هنرجویان و علاقمندان در داخل و خارج ایران برای دسترسی به نُت‌های مربوط به آثار و ساخته‌های انوشیروان روحانی می‌توانند به سامانه‌های anoushirvanrohani.ir (ایران) وanoushirvanrohani.com  (خارج ایران) مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 11:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کلاس‌های انوشیروان روحانی برگزار می‌شود | موسیقی ما