برنامه یاد بعضی نفرات
 
در نهمین جلسه از ضرب اصول صورت می‌گیرد
بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم
موسیقی ما - نهمین جلسه از سلسله نشست‌های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم» شنبه، ۲۴ تیر از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
 
در این نشست، حجت‌الله ایوبی (رئیس ستاد هنرمندان حسن روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری)، حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی)، خشایار اعتمادی (خواننده موسیقی پاپ)، نگار خارکن (نوازنده کمانچه و آهنگساز) و رضا مهدوی به‌عنوان کارشناس-مجری حضور خواهند داشت.
 
در نهمین نشست گفتمان ضرب اصول، مسائل مختلفی مانند مطالبات صنفی اهالی موسیقی و انتظارات جامعه بانوان موزیسین از دولت آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد. پیش از این، هشت جلسه از گفتمان ضرب اصول با موضوع «بررسی وضعیت موسیقی صداوسیما»، «بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بررسی عملکرد ۱۵ ساله خانه موسیقی»، «بررسی مشکلات کنسرت‌ها (اجراهای زنده)»، «بررسی نحوه برگزاری سی‌ویکمین جشنواره موسیقی فجر» و «نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» و «نقد و بررسی عملکرد دولت یازدهم در زمینه موسیقی» برگزار شده است.
 
هدف اصلی برگزارکنندگان سلسله نشست‌های گفتمان ضرب اصول، ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکلات موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکلات، فعالان و دست‌اندرکاران این جامعه در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی‌شان حرکت کنند.
 
حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 00:50

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بررسی مطالبات اهالی موسیقی از دولت دوازدهم | موسیقی ما