برنامه یاد بعضی نفرات
 
دعوت دفتر موسیقی از بخش خصوصی برای توسعه فضاهای اجرای صحنه ای
موسیقی ما - در جلسه امروز(سه شنبه) که با حضور فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، منوچهر محمدی مدیرعامل مگامال و احمدرضا درویش و رضا سعیدی پور اعضای هیئت مدیره و حسین سروی معاون مدیرکل دفتر موسیقی و نصرت احمدی برگزار شد، دو طرف بر توسعه همکاری های فرهنگی هنری در زمینه اجراهای صحنه ای در این مجتمع بحث و تبادل نظر کردند.
در ابتدای این دیدار منوچهر محمدی مدیرعامل مجتمع تجاری تفریحی مگامال ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از حضور مدیرکل دفتر موسیقی و توجه وی به توسعه فضاهای اجرای صحنه ای توسط بخش خصوصی، با ارائه گزارشی به ظرفیت های این مجتمع پرداخت و آمادگی آن مجموعه را برای برگزاری اجراهای صحنه ای براساس ظرفیت سالن های موجود اعلام کرد.
فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست ضمن اشاره به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از بخش خصوصی در همه زمینه های فرهنگی گفت:م نطقه اکباتان با توجه به موقعیت جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی نوجوان و جوان و دسترسی آن به استان البرز، موقعیت بسیار خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی هنری دارد.
وی افزود: اکنون سالن های استاندارد برای اجراهای صحنه ای محدود است و بخش خصوصی می تواند با سرمایه گذاری در این بخش به توسعه فرهنگی کشور کمک کند، ضمن اینکه این امر صرفه اقتصادی مناسبی داشته و در عین حال به کاهش قیمت بلیت اجراهای زنده موسیقی خواهد انجامید.
مدیرکل دفتر موسیقی ضمن اشاره به حضور مغتنم هنرمندان و مدیران برجسته فرهنگی در راهبری مجتمع مزبور به رویکرد مثبت مگامال در اختصاص سالن های مجهز به اجراهای صحنه ای گفت: با این اقدام بخشی از نیاز مخاطبان در حوزه موسیقی تلفیقی، تجربی و نواحی رفع خواهد شد و خوشحالیم که در این مجتمع سالنی تخصصی به این موضوع در آینده نزدیک اختصاص می یابد.
در ادامه این نشست فرزاد طالبی به بازدید از فضاهای فرهنگی هنری مگامال پرداخته و احمدرضا درویش کارگردان سینمای ایران و عضو هیئت مدیره این مجتمع با همراهی وی به ارائه توضیحات تخصصی از سالن ها و فضاهای موجود پرداخت.
پردیس «مگا مال» واقع در فاز دوم شهرک اکباتان یکی از مجهزترین و مدرن ترین مجتمع های کشور است که اوایل سال 1396 با 10 سالن و ظرفیت 1400 صندلی به بهره رسید.
منبع: 
خبرگزاری ایرنا
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 01:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دعوت دفتر موسیقی از بخش خصوصی برای توسعه فضاهای اجرای صحنه ای | موسیقی ما