برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی دبیرخانه یازدهمین دوره این جشنواره اعلام شد
آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی جوان
موسیقی ما - آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان 31 تیرماه است و مهلت ارسال آثار تمدید نخواهد شد. دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، ضمن اعلام این خبر، این نکات را درباره فراخوان این دوره از جشنواره اعلام کرد:

«درباره قطعات ضربی مشخص‌شده در بخش موسیقی دستگاهی، توضیح این نکته ضروری است که اگر برای برخی از قطعات ضربی بیش از یک منبع معتبر و مستند انتشاریافته وجود داشته باشد، متقاضیان می‌توانند به انتخاب خود یکی از روایت‌های مذکور را اجرا کنند و در فُرم درخواست شرکت در جشنواره نام منبع مورد استفاده را ذکر کنند. اما در صورتی‌که برای قطعه مورد نظر منبع خاصی در فراخوان قید شده باشد، یا نُت‌های آن در سایت انجمن موسیقی ایران و یا سایت جشنواره قرار داده شده باشد، صرفاً باید همان روایت مشخص‌شده اجرا شود.
 
در بخش تار، گروه سنی «الف» در مرحله نهایی، علاوه بر قطعات ضربی مشخص‌شده در فراخوان، آمادگی برای اجرای کامل دستگاه چهارگاه بر اساس یکی از ردیف‌های میرزاعبدالله، آقاحسینقلی، موسی معروفی یا علی‌اکبر شهنازی مورد نظر است. متقاضیان می‌توانند یکی از ردیف‌های مذکور را به دلخواه انتخاب کنند.
 
براساس این گزارش متقاضیان می‌بایست در اسرع وقت نسبت به ارسال آثار به دبیرخانه اقدام نموده و این کار را به روزهای آخر موکول نکنند. مجدداً تأکید می‌شود که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، 31 تیرماه 1396 است و مهلت ارسال آثار قابل تمدید نخواهد بود.»
 
براساس اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، پس از دریافت آثار در پایان تیرماه، بلافاصله کمیته‌های تخصصی به بررسی و ارزیابی آثار خواهند پرداخت و اسامی منتخبین برای حضور در مرحله نهایی و اجرای صحنه‌ای اواسط مردادماه اعلام می‌شود.
 
مرحله نهایی یازدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، شهریورماه سال جاری در تالار رودکی تهران برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تیر 1396 - 08:43

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی موسیقی جوان | موسیقی ما