برنامه یاد بعضی نفرات
 
راکرهای مشهدی در تهران روی صحنه می‌روند
امیر اشکان غلامی «پلاستیکا» را به برج آزادی می‌برد
موسیقی ما امیراشکان غلامی که حدود سه سال پیش آلبوم متفاوت «پلاستیکا» را منتشر کرد، قصد دارد روز 22 تیر کنسرت این آلبوم و همچنین آلبوم دیگرش، «مسافران مردد» را با حضور نوازندگان مطرح موسیقی در برج آزادی برگزار کند.

در این کنسرت، رضا تاجبخش (پیانو و کیبورد)، کسری سبکتکین (گیتارباس)، علی باغفر (سرپرست گروه و درامز)، امیر راحتی (گیتار الکتریک) و میلاد مرادی (کمانچه)، امیر اشکان غلامی را به عنوان خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک همراهی می‌کنند.

این گروه قصد دارد در کنسرت پیش‌رو، 14 قطعه از آلبوم‌های «پلاستیکا» و «مسافران مردد» همچون هبوط، چرا، سنگفرش، دربدرم، دنیای واقعی، نامه، پلاستیکا و همچنین یک قطعه جدید با نام «دورادور» را اجرا کند.

یکی از ویژگی‌های آلبوم‌های منتشر شده توسط این خواننده مشهدی، طراحی‌های گرافیکی جالب، متفاوت و قدرتمندی است که توسط وحید میثاقی انجام شده است. از این رو برای اجرایشان طراحی صحنه متفاوتی را در نظر دارند و علاوه بر آن اتفاقاتی را به صورت ویدئو آرت رقم خواهند زد که توسط یاشار درفشه و وحید میثاقی طراحی و کارگردانی شده است.

«پلاستیکا»، آلبومی در ژانر موسیقی آلترناتیو و در حوزه محیط زیست است که آهنگسازی و تنظیم آن به عهده نوید اربابیان و امیراشکان غلامی بوده و بر اساس اشعار شاعرانی چون نصرت رحمانی، جواد گنجعلی، رضا عابدین‌زاده، نوید اربابیان و آبان صابری تولید شده است. در این آلبوم نوازندگانی همچون کریم قربانی (ویلون سل)، میثم مروستی (ویلون آلتو)، حسین شریفی (ترومبون)، رضا تاجبخش (پیانو)، پویان قندی (گیتارالکتریک، آکوستیک نایلون و فلز)، امیراشکان غلامی (گیتار آکوستیک نایلون و فلز)، نوید اربابیان (باس، ماندولین)، علی باغفر (درامز) و میلاد مرادی (کمانچه) حضور داشته‌اند و میکس و مسترینگ آن هم در استودیو پاپ و توسط حمیدرضا آداب انجام شده است.

کنسرت گروه امیراشکان غلامی روز 22 تیر ساعت 21 و به تهیه‌کنندکی یاشار درفشه در برج آزادی برگزار می‌شود که علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند. در انتها می‌توانید تیزر و پوستر این کنسرت را از سایت «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 15:32

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امیر اشکان غلامی «پلاستیکا» را به برج آزادی می‌برد | موسیقی ما