برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین کنسرت 96 کاکو بند در تهران

موسیقی ما - گروه کاکو بند به سرپرستی نیما صرافی مهر دوشنبه 12 تیر ساعت 19 و 22 در سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه خواهد رفت و این در حالی است که تک آهنگ جدید این گروه با نام "تنهاترین" هفته گذشته روی خروجی سایت های مجاز موسیقی قرار گرفت.

کاکو بند سال گذشته آلبوم "دعوت" را منتشر کرد و در حالی که خیلی‌ها امیدی به موفقیت آنها در بازار نداشتند. اما این گروه با آلبومش به سرعت توانست جای خود را در میان مخاطبان پیدا کند و مخاطبان سبک‌های مختلف به سمت کارشان جذب شدند.

شاید دلیل اینکه کاکو بند توانست به سرعت مخاطبان زیادی پیدا کنند همان مسئله‌ای بود که برخی آن را به عنوان نقطه ضعف کاکوبند قلمداد می‌کردند. خیلی‌ها بر این باور بودند که قطعات این گروه چون ترانه ندارد نمی‌تواند موفق شود اما اتفاقاً همین مسأله نقطه قوت آنها شد. کاکو بند با موسیقی مدرن و کلامی که محدودیت مرزی و زبانی و ملیتی نداشت، به یکی از اتفاق‌های موسیقایی سال گذشته تبدیل شد.

کنسرت جدید کاکو بند از لحاظ رپرتوار تفاوت زیادی با اجراهای گذشته ندارد ولی در بخش پرفورمنس و بخش موزیکالیته بسیار متفاوت عمل خواهد کرد.

قطعات "هوکو هوکو"، "هبوط"، "رقص در آتش"، "هرچه باداباد"، "رقص در قفس"، "رستاخیز" و "سیاره من" از آلبوم "دعوت" و قطعه "بهشت" و... در این کنسرت اجرا خواهند شد.

نیما صرافی مهر و پویا صرافی مهر دو برادر و دو عضو اصلی این گروه را تشکیل می دهند.

منبع: 
هنرآنلاین
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 تیر 1396 - 01:56

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت 96 کاکو بند در تهران | موسیقی ما